Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tips voor snelle ontwikkeling web based warehouse systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

een korte vraag. Ik wil de komende maanden een webbased systeem programmeren (met Mysql db) voor een voorraadbeheer van een winkel. Punt is dat ik al weer een tijdje geleden heb zitten programmeren (heb vroeger PHP en Java gedaan, heb een Bsc Informatica), en ik heb begrepen dat er nu mooie toolkits zijn om snel, georganiseerd en vrij simpel wat in elkaar te zetten.

Enkele toolkits die me interessant lijken om dit te doen zijn Ruby (on rails) en Dadabik (http://www.dadabik.org/).

Alvoor ik in de Manuals duik en het een en ander ga bestuderen en ga beginnen, zou ik graag tips horen hoe welke metalanguage het best werkt voor de snelle ontwikkeling van een webbased vooraadbeheersysteem. En welke programmas zijn aan te raden om te gebruiken voor de ontwikkeling.

Bedankt alvast

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hier werkt het net even andersom. We gaan er vanuit dat je eerst zelf wat vooronderzoek naar de frameworks en zelf dan de voor en nadelen eerst even op een rijtje zet. Ik stel voor dat je daarveerst mee begint om daaraa eventueel weer een topic te openen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.