Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:25
ik wil dus een een plexiglas zijpaneel maken dat ook gelijk dienst doet als raam, dus zonder dat je een gat in het zijpaneel maakt en daar een raam in maakt, maar als het ware de plexi plaat tegen de kast aan ''maken''

http://img-fotki.yandex.r...a6496_52676884_L.jpeg.jpg

zoiets, maar dan alleen de zijkant en geen gespiegeld plexi maar donker ''smoke'' achtig

http://www.perlaplast-kun...ebshop_definitief_314.jpg

lijkt daar wel op.

heeft iemand misschien ervaring mee en weet hoe ik dit het beste kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Leuk idee, alleen dat word nog lachen met de aansluit punten van het zijpaneel.
Ik ken het frame van de Prodigy niet, maar het lijkt mij dat die gewoon de standaard aansluiting van zijpanelen gebruikt (het haak-in principe).

En die zullen toch echt vanuit het plexiglas moeten worden gemaakt, en dat is vreselijk moeilijk, en naar mijn mening de moeite ook niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:06
Gewoon afplakken met schilderstape, een vormpje uitzetten met pen/potlood en de decoupeerzaag er op zetten. Dan tegen de binnenkant een plexi plaat duwen met wat dubbelzijdig tape en dan heb je een mooi raampje :) niet te moeilijk denken, als je enigzins handig bent met gereedschap moet dit ook prima lukken :)

Een heel plexi paneel maken is gewoon te moeilijk, ik zou gewoon een zo groot mogelijk gat maken in je behuizing, iets minder bijzonder maar kan er wel net zo goed uit zien :)

[ Voor 22% gewijzigd door Nilsepils op 02-09-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Nilsepils schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:40:
Gewoon afplakken met schilderstape, een vormpje uitzetten met pen/potlood en de decoupeerzaag er op zetten. Dan tegen de binnenkant een plexi plaat duwen met wat dubbelzijdig tape en dan heb je een mooi raampje :) niet te moeilijk denken, als je enigzins handig bent met gereedschap moet dit ook prima lukken :)
Dat gaat dus NIET werken, decoupeerzaag die gaat veel te snel, de wrijving word al snel te veel bij plexiglas en daardoor begint het te smelten, daar kan je beter niet aan beginnen.

Plexiglas (wat dus plastic is) moet je net als gewoon glas snijden, met een glassnijder :)
Als het goed is heb je ook speciale plexiglas-snijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TecHHeaD schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:43:
[...]

Dat gaat dus NIET werken, decoupeerzaag die gaat veel te snel, de wrijving word al snel te veel bij plexiglas en daardoor begint het te smelten, daar kan je beter niet aan beginnen.

Plexiglas (wat dus plastic is) moet je net als gewoon glas snijden, met een glassnijder :)
Als het goed is heb je ook speciale plexiglas-snijders.
Decou in lage touren met een fatsoenlijk zaagje gaat prima. In mijn moddagen tientallen plexi platen verzaagd op die manier. Rust is het sleutelwoord en afwerken moet je de rand toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Maar het leuke is is dat veel decoupeerzagen dat niet hebben :/
Het is in ieder geval niet aan te raden aangezien plexiglas dan tevens oneven word (de randen), die worden dan niet mooi recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:06
Ik bedoelde eigenlijk in het zijpaneel zelf :) maar ook plexi gaat prima inderdaad, dan moet je of koelen, of laag toerig zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit in mijn leven een decoupeerzaag in mijn handen gehad die geen aanpasbaar toerental had. Misschien kan de een langzamer dan de ander maar het gaat er toch meer om dat je er een fijn zaagje in doet, niet een met tanden zo groot dat je een boom zou kunnen omzagen, daar gaan die platen kapot van ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Nilsepils schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:48:
Ik bedoelde eigenlijk in het zijpaneel zelf :) maar ook plexi gaat prima inderdaad, dan moet je of koelen, of laag toerig zagen.
Dat is het dus, ik houd er rekening mee dat niet iedereen dat soort luxe tools tot z'n beschikking heeft...
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:49:
Ik heb nog nooit in mijn leven een decoupeerzaag in mijn handen gehad die geen aanpasbaar toerental had. Misschien kan de een langzamer dan de ander maar het gaat er toch meer om dat je er een fijn zaagje in doet, niet een met tanden zo groot dat je een boom zou kunnen omzagen, daar gaan die platen kapot van ja. :)
EXACTLY! :P
Nee maar for real, zoals ik hierboven al zei; ik hou er rekening mee dat niet iedereen zo veel tools tot z'n beschikking heeft.
Maar afgezien van dat heb je wel gelijk.

Ik denk overigens niet dat de TS een nieuwe decoupeerzaag gaat aanschaffen omdat hij even een stukje plexi moet zagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Een decoupeerzaag heb ik eigenlijk nooit gebruikt voor dit soort zaken, eigenlijk alleen maar de ouderwetsche figuurzaag. Voordeel is dat je betere controle hebt (doorschieten is bijna onmogelijk) maar het heeft als nadeel dat het niet altijd even makkelijk zaagt. (beugel zit in de weg, of dat kleine rotzaagje breekt weer eens)

De bevestigingspunten wordt ook een probleem, die kan je redelijkerwijs niet in een plaat plexi maken, tenzij je de punten los tegen de plaat monteert. Maar om dat een beetje strak te doen is al een hele opgave omdat je boutgaten gaat zien, en lijm zie je natuurlijk ook door het plexi heen.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botje88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-01 17:26
Een ijzerzaagje werkt ook prima, zolang je je plexi maar goed ondersteunt. Ik heb het zelf gedaan met plexi van 2mm wat best wel dun is.. en dat brak dus ook^^ en bij 5MM plexi kan je bijna niks gebeuren.

Belangrijkste is iig dat je zorg dat alles goed ondersteunt word en rustig aan doet en nadenkt voordat je er aan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel-mw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02 14:31
kijk dit was ik dus net ook van plan maar ik zit nog met het monteeren aan de cace

plexi glas zagen met deco wil wel, als je een goed zaagje(duurdere dus) hebt staan de tanden iets scheef op het zaagje waar door je tanden meer weg hapen dan dan te zaagje breed is
dus dan heb je wijnig last van dat he plexi glas aan je zaagje gaat plakken

goed gereedschap kan je vaak wel heurenvoor een paar centen bij boels of zo
als je geen €400 deco wil aanschaffen wat ik goed begrijp

[ Voor 5% gewijzigd door sinasappel-mw op 02-09-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Als je gewoon een vierkant/rechthoek moet hebben, dan zou ik sowieso geen zaag gebruiken.
Gewoon een lange lat, Stanley mes, paar keer diep insnijden, en dan op de rand van de tafel doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

MauriceDW schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:36:
ik wil dus een een plexiglas zijpaneel maken dat ook gelijk dienst doet als raam, dus zonder dat je een gat in het zijpaneel maakt en daar een raam in maakt, maar als het ware de plexi plaat tegen de kast aan ''maken''

http://img-fotki.yandex.r...a6496_52676884_L.jpeg.jpg

zoiets, maar dan alleen de zijkant en geen gespiegeld plexi maar donker ''smoke'' achtig

http://www.perlaplast-kun...ebshop_definitief_314.jpg

lijkt daar wel op.

heeft iemand misschien ervaring mee en weet hoe ik dit het beste kan doen ?
Check ModWithMe ( Asphiax ) die heeft hoogstwaarschijnlijk de tools ! en wil en kan jou daar vast mee helpen voor een x bedrag. je kan het natuurlijk ook zelf doen.! neem is contact met hem op.!

Het scheelt je zowiezo in aanschafkosten van je machines
Succes!
sinasappel-mw schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:23:
kijk dit was ik dus net ook van plan maar ik zit nog met het monteeren aan de cace

plexi glas zagen met deco wil wel, als je een goed zaagje(duurdere dus) hebt staan de tanden iets scheef op het zaagje waar door je tanden meer weg hapen dan dan te zaagje breed is
dus dan heb je wijnig last van dat he plexi glas aan je zaagje gaat plakken

goed gereedschap kan je vaak wel heurenvoor een paar centen bij boels of zo
als je geen €400 deco wil aanschaffen wat ik goed begrijp
Als het te heet word smelt het vast en breekt het alsnog

[ Voor 24% gewijzigd door Consigliere op 02-09-2013 22:14 ]

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel-mw
als het blad het niet raakt wort het niet heet en smelt het dus ook niet
en als het smelt kan het niet breeken dan kan aleen in vaste vorm en niet in vloeibaare vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Je kunt het met magneetjes bevestigen. En omdat je dat door t plexiglas heen kunt zien zitten, kun je er aan de buitenkant een sierkapje overheen plakken. Dat is waar ik in dit geval aan zou denken.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

sinasappel-mw schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:28:
als het blad het niet raakt wort het niet heet en smelt het dus ook niet
en als het smelt kan het niet breeken dan kan aleen in vaste vorm en niet in vloeibaare vorm
Als je door plexi heen zaagt word zowiezo het blad van de zaag/plexi warm/heet.

Maar Succes :) ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-08 14:19

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Ja het is even goed opletten. Als je plexi snel zaagt dan smelten de stukjes die je eraf zaagt achter je blad weer tegen elkaar aan. Dan ben je aan het eind en zit het paneel gewoon nog helemaal tegen elkaar aan. Kan ik uit ervaring zeggen :D

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Heb nog nooit een mes gebruikt voor plex, altijd lange rechte stukken met een deco/ laag toeren en een fijn ijzerzaagje. Voor de vormen ed. een figuurzaag ook fijn blad en uiteraard een goed kwalitatief stuk acryl. Dit smelt niet aan elkaar vast met bewerken

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel-mw
nou mensen alle bij werkt snijden en zaagen

• MauriceDW
bedankt voor alle tips jongens!!

had eerlijk gezegd niet verwacht zo veel reacties te krijgen, ik ga maar eens kijken hoe ik het ga doen.

is het niet mogelijk om gewoon plexi te bestellen die van te voren is gezaagd in de goede maat?
dan hoef ik het niet zelf te doen en kan ik het ook niet breken :)

http://content.hwigroup.n...idnight_Black_Genesis.jpg
op deze foto zie je aan de zijkanten randen zitten van een cm dik, ik zou daar aan elke kant 2 gaten in kunnen boren en schroefdraat tappen, en het raam er gewoon tegen aan schroefen?

[ Voor 30% gewijzigd door MauriceDW op 12-09-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

MauriceDW schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:09:
bedankt voor alle tips jongens!!

had eerlijk gezegd niet verwacht zo veel reacties te krijgen, ik ga maar eens kijken hoe ik het ga doen.

is het niet mogelijk om gewoon plexi te bestellen die van te voren is gezaagd in de goede maat?
dan hoef ik het niet zelf te doen en kan ik het ook niet breken :)

http://content.hwigroup.n...idnight_Black_Genesis.jpg
op deze foto zie je aan de zijkanten randen zitten van een cm dik, ik zou daar aan elke kant 2 gaten in kunnen boren en schroefdraat tappen, en het raam er gewoon tegen aan schroefen?
Modwithme .. daar kan je het met de juiste maten zo bestellen denk ik. PM Asphiax of ga naar www.modwithme.nl en neem even contact op met hem
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
maar is dat niet meer voor een custom ontwerp in het paneel?

het hoeft echt alleen maar een raam te zijn, dat is toch ook gewoon te bestellen bij bouwplastics?

ik ga maar eens ff rondkijken bij modwithme :)

[ Voor 13% gewijzigd door MauriceDW op 15-09-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YungTosti
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-01-2021
_ferry_ schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:52:
Als je gewoon een vierkant/rechthoek moet hebben, dan zou ik sowieso geen zaag gebruiken.
Gewoon een lange lat, Stanley mes, paar keer diep insnijden, en dan op de rand van de tafel doorbreken.
Ik heb zelf in mijn kast een custom window gezet, en geloof mij, dit is echt de beste manier om het te doen.

Het enige wat ik nog heb gedaan wat _ferry_ niet meld, is als je het plexiglass gaat breken: Zet het vast met bankschroeven met handoeken eronder, hierdoor gaat het wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Ik ben ook flink op zoek naar rookkleurig en zwart plexiglas van 10mm. Je valt er al snel mee in de prijzen als het gaat om geld. Daarbij viel het me op dat sommige bedrijven zó veel aandacht in het verzenden steken, dat de kosten daarvban nog eens een extra grote aanslag op de bestelling doen.

En zo hier en dan eens wat rond snuffelend, merk ik ook dat óók gebruikt plexiglas niet zo maar voor het oprapen ligt. Van 'build from scratch' is dan denk ik ook géén sprake meer als ik helemaal klaar ben.

De bekende pc mod adressen verkopen alleen stukken plexi van 480 tot 500mm groot. Maar mijn HAFX zijn toch écht 520mm lang. Zélfs als ik hier en daar een beetje sprokkel, kom ik dan toch nog een flinke 15mm te kort. Dus ik houd mijn 'fingers crossed', en hoop dat ik, vóórdat ik mijn aanschaf doe, toch nog ergens een wat goedkoper adres vind. Als ik de transportkosten wil vermijden, zal ik iig een auto of motor moeten lenen, of me even even laten rijden.

Helaas is de modshop sectie van modwithme.nl nog helemaal leeg. Maar ik ga er vanuit dat er bij 'tussenhandel' altijd kosten van de handelaar worden doorberekend.
MuisYa schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:43:
[...]

Het enige wat ik nog heb gedaan wat _ferry_ niet meld, is als je het plexiglass gaat breken: Zet het vast met bankschroeven met handoeken eronder, hierdoor gaat het wat makkelijker.
Of het even met twee lijmklemmen inklemmen tussen twee stroken mdf, of, afhankelijk van de dikte, tussen twee griptangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Phaerion op 15-09-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
als ik bij bouwplastics 3mm bestel zit ik sowieso altijd onder de 20 euro.

als dit gewoon goed materiaal is vind ik de prijs nog wel meevallen, en een decoupeer zaag heeft mn vader wel dus als het nodig is ligt die klaar :P

of daar verschillende standen op zitten voor de toeren weet ik niet, en goede zaagje weet ik ook niet zeker, maar dat moet niet al te duur zijn neem ik aan.

maar wat is nou het beste, een gat zagen en een stuk plexi er tegenaan zetten.
of schroefdraad in de kast tappen en hem er gewoon tegen aan zetten.

bij het tweede zit ik wel met de usb poorten en aan en uit knop.

• skyrip
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07 09:50
plexiglas-shop.com, zit in duitsland en verzend ook gewoon naar nederland, is a-merk plexiglas en verzend ook snel. op maat laten maken is ook geen probleem en ze hebben een heel groot aanbod vergeleken met bouwplastics.

voor een extra prijs kun je tevens de randen van je plexi laten polijsten zodat ze perfect helder worden.

ik heb zeer goede ervaring met deze shop, prijzen zijn ook aangenaam.

[ Voor 15% gewijzigd door skyrip op 18-09-2013 12:46 ]

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Net even op plexiglas-shop.com gekeken en even wat diktes gegoten plexiglas vergeten met het XT plexiglas van bouwplastics.nl en zij zijn met gegoten (GS) plexi zelfs goedkoper dan bouwplastics met XT.

GS is veel makkelijker te bewerken. Zeker in mijn geval met de cnc frees.

Volgende keer daar maar eens een keer bestellen. Thx voor de tip! _/-\o_

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

floriske.nl schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:00:
Net even op plexiglas-shop.com gekeken en even wat diktes gegoten plexiglas vergeten met het XT plexiglas van bouwplastics.nl en zij zijn met gegoten (GS) plexi zelfs goedkoper dan bouwplastics met XT.

GS is veel makkelijker te bewerken. Zeker in mijn geval met de cnc frees.

Volgende keer daar maar eens een keer bestellen. Thx voor de tip! _/-\o_

vergeet vooral ook de www niet voor bouwplastics.nl te zetten, want ik werd geredirect naar http://www.drecomm.nl/drecomm-full-service-internetbureau/

Helaas hebben ze zowel bij bouwplastics als bij plexiglas-shop.com geen rookkleurig getinte platen van 10mm op de site staan.

Bij plexiglas-shop was ik al wezen kijken voordat ik mijn reactie plaatste, hebben ze wél 8mm platen in rookkleurig. Die platen van 8mm dikte kosten daar maar liefst €135,71 /m² Incl.19% Tax, plus cut & shipping cost.

Ik heb 1 stuk nodig van 520x500mm, 1 van 500x230, 1 van 520x230 en 1 van 380x500. Dat is dus wat ik bedoel met dúúr. ;)

Als ik genoegen neem met platen van 5mm dik ben ik €102,51 kwijt aan alléén het plexiglas. Maar dan ben ik, vanwege die verschirkkelijk hoge prijs, van 8mm platen, wel verplicht om af te zien van de mooie look die de wat dikkere platen aan de build geven. :/

Ik ga er denk ik tussen in zitten. Dan maak ik het top en front paneel 8mm dik en de zijpanelen 5mm. Het probleem is wél, dat het full panels worden, waarbij ik dus geen metaal gebruik van de oorspronkelijke zijpanelen. Dikkere platen zijn stjiver en niet zo flexibel bij zulke grote maten als 520x500mm.

Vanwege de manier waarop ik de scharnieren wil bevestigen zjin platen van 8 of 10mm ook net iets handiger. Dát is om scheuren tegen te gaan rondom de scharnieren. Nu moet ik rubber gebruiken waar de scharnieren het plexiglas raken. En dát wilde ik juist niet, omdat je dat altijd wel kunt zien zitten.

[ Voor 28% gewijzigd door Phaerion op 18-09-2013 18:09 . Reden: ff wat tekst toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
ik denk dat ik bij plexiglas-shop.com ga bestellen.

en met de decoupeer zaag een zo groot mogelijk gat in het zijpaneel, aangezien daar mijn usb poorten en power switch ook zit ( wat ik nog steeds heeeel onhandig vind en zoek een manier om dat aan te passen )

maar is het mogelijk om met ''sterk'' dubbelzijdig tape of transparante lijm de plaat aan de binnenkant vast te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
ik vind ook gewoon grijs doorlatend plexi op die webshop!

http://www.plexiglas-shop...c83-gt-cymfpo87lj7~p.html

is 3mm een goede dikte geschikt voor een raam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyrip
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07 09:50
3mm kan, 5mm is net iets beter en dat hebben ze ook. maar 3mm zou ook moeten gaan als je niks tegen je raam aan laat komen. als je pc altijd thuis op de tafel staat is 3mm aan te raden ga je veel naar lan parties of staat hij bij je voeten in de buurt zou ik eerder 5mm overwegen. dat gaat net wat langer mee.

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Mijn keuze was op een dikkere maat gevallen, omdat je bij mij de zijkanten van het plexi gaat zien zitten. Pure eye candy dus. ;)

Het zijpaneel ga ik in twee delen full plexi maken. Als ik 6mm neem is het toch iet al te dun, en.valt de prijs nog redelijk mee. Top en front panel zijn een stuk smaller Die op 8mm, en dan geeft het toch nog wel een mooi effect samen denk ik.

[ Voor 48% gewijzigd door Phaerion op 21-09-2013 01:01 ]

• Asphiax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04-2024

Asphiax

" Will I Dream ... "

Hey,
Je hebt wel een snaar geraakt geloof ik te zien aan al de reacties.
Iedereen doet het op zijn eigen manier en wat hij prettig vind werken.
Zelf plak ik een stuk afplaktape over het plexi waar ik de vorm op afteken, dan boor ik een gat met de kolomboor en ga ik met de electrische figuurzaag er snel doorheen. 900 rpm is voldoende. Je ziet meteen als je blade te warm wordt. er komen geen deeltjes meer vanaf maar door de tape koelt hij bij mij precies genoeg af om niet te gaan smelten. (op 1300 toeren een HEEEL ander verhaal)
De Modshop is idd nog leeg op de site, tis zo druk met mensen die komen modden dat ik niet aan updaten toe kom.
De webshop is wel open, http://modwithme.com/WebShop_NL/index.php
Daar kan je alvast wat meer info vinden.

ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs

• MauriceDW
Het gaat er niet zo zeer om dat ik plexi wil zagen, maar het bevestigen van het raam aan het zijpaneel dat is meer het probleem.

wat een mooie webshop trouwens!! ik zie meteen een prodigy staan die gemod is naar een matx, precies zoals die van mij !!!
alleen heb ik dan geen waterkoeling, is mij wat te duur :P

ps: wat is er mis met 3mm ?? bij een lan-party gaan de mensen vast niet op mijn kast staan ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

MauriceDW schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:07:

ps: wat is er mis met 3mm ?? bij een lan-party gaan de mensen vast niet op mijn kast staan ofzo xD
Niets eigenlijk. Voormij is het puur eye candy. ...en je wilt niet weten hoe vaak ik mijn pc, wanneer ik even naast mijn bureau bezig was, als krukje heb gebruikt. (met al dat plastic op mijn HAFX gaat dat natuurlijk niet meer) :P

[ Voor 6% gewijzigd door Phaerion op 24-09-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
als krukje 0.O

het liefst heb ik 3mm want anders lijkt het zo uit te steken als je langs de kast kijkt ( vind ik )
dus binnenkort 3mm plexi bestellen :)

maar eerst de case zelf afmaken, alleen nog wat spuitwerk :D
Pagina: 1