Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Geen geluid opTV, als ik laptop aansluit op TV.

Pagina: 1
Acties:

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Welkom bij mijn vraag.

Zodra ik mijn laptop via een HDMI kabel op mijn televisie aansluit blijft het geluid uit mijn laptop komen. Ik krijg op geen enkel manier het geluid uit mijn televisie. Televisie is van Philips. Serienummer is PFL5507H.

Ik heb in de instellingen van de televisie gekeken, kon ik niets vreemds vinden. Op mijn laptop heb ik het configuratiescherm gekeken, en dan Geluid. Heb hem op Digitale audio (HDMI) staan. Helaas nog steeds geen geluid. Verschillende drivers heb ik ook al geprobeerd.

Verschillende manieren heb ik gebruikt om geluid via de televisie te laten lopen.. Helaas is het me niet gelukt.

Hoe krijg ik het nu wel voor elkaar?

Alvast bedankt.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Welke van de HDMi aansluitingen op je TV snapt/snappen HDMi-ARC en wat stuurt je laptop uit over HDMi?

[ Voor 28% gewijzigd door Will_M op 02-09-2013 17:36 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En, ook niet onbelangrijk: weet je zeker dat je laptop geluid over HDMI ondersteunt?

• Krasloos
Ik heb een kabel van de action een keer gehaald, die was prima in orde. Hij heeft het ooit gedaan, en opeens zendt de laptop geen audio naar de TV.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dus die zelfde kabel leverde in het verleden géén probleem op met deze laptop/TV combi? Dan zou ik toch maar eens wat andere HDMi poorten op je TV gaan proberen, je laptop heeft maar één zo'n poort, wss.

Kort door de bocht: Wat heb je gedaan voordat 't niet meer werkte, in dat geval.

[ Voor 18% gewijzigd door Will_M op 02-09-2013 17:44 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Krasloos
Hmm, hij zendt naar verschillende televisies geen audio uit.
Ik kan altijd een andere poort proberen. Klopt, mijn laptop heeft maar één hdmi poort...

Edit:

Hij geluid deed het niet meer op een gegeven moment, ik weet het niet wat ik intern heb aangepast..

[ Voor 27% gewijzigd door Krasloos op 02-09-2013 17:48 ]

Pagina: 1