Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort een android tablet halen om mijn laptop te vervangen. Het enige waar ik mijn laptop nog voor gebruik is om NZB te downloaden naar mijn NAS en deze doet voor de rest alles automatisch.
Nu mijn vraag:
Kan ik met een tablet NZB downloaden en deze rechtstreeks in de watchfolder van SABnzdb plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Moet volgens mij wel kunnen. Je kunt vanuit SABnzbd ook een url opgeven waar de NZB vandaan moet komen als je dat misschien handiger vind.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:22
Ja.
Ik download nzb's met Firefox op mijn Nexus 7 (2013), en plaats die dan op mijn server met Sabnzbd.
Met Chrome gaat dat niet omdat Chrome de nzb's verkeerd donwload.

[ Voor 33% gewijzigd door bas-r op 02-09-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Ja, je hoeft alleen maar te zorgen dat je tablet die share kent/ziet. Daar heb je apps voor.

Je kan SABnzbd doorgaans ook wel koppelen aan je favoriete index site.
Dan hoef je ze alleen te taggen o.i.d., dat lijkt me met een tablet makkelijker, hoef je er ook niet voor in je lokale netwerk te zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 80487 op 02-09-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
Top bedankt voor de tips ik ga ze proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Ik sla ze zelf op de telefoon op in de dropbox folder, dropbox synchroniseert hem dan met mijn pc, en de sabnzb watchfolder ingesteld op de dropbox map.

Elke nzb die ik op de telefoon/tablet opsla wordt door sabnzb opgepikt en gedownload en de nzb wordt daarna verwijderd.

Misschien wat omslachtig maar werkt wel perfect.

Systeem Specs

• dongilles
Occy74 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:50:
Ik sla ze zelf op de telefoon op in de dropbox folder, dropbox synchroniseert hem dan met mijn pc, en de sabnzb watchfolder ingesteld op de dropbox map.

Elke nzb die ik op de telefoon/tablet opsla wordt door sabnzb opgepikt en gedownload en de nzb wordt daarna verwijderd.

Misschien wat omslachtig maar werkt wel perfect.
Dit is wel een slimme oplossing alleen moet dan de PC ook aanstaan of niet? of kan SAB "inloggen" op mijn dropbox account? Momenteel heb ik al watchfolder een folder op mijn NAS

Mijn NAS is trouwens een WD Mybooklive

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is de app SabMobile niet veel handiger?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Pagina: 1