Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik ben van plan om mijn oude iPod Touch 2G 8GB te vervangen naar een iPod Touch 5G 32GB, maar ik zit met de vraag of er op 10 september, als de iPhone 5S en iOS 7 wordt uitgebracht, er ook nieuwe iPods komen ? (wat ook vroeger zo was, september = ipodmaand maar echter is de iPod Touch 4G 2 jaar blijven steken). Zal dit ook zo opnieuw zijn voor de iPod Touch 5G of zijn er geruchten dat er een nieuwe uitkomt ?

Mvg,
freddy0519

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
freddy0519 schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:28:
Beste Tweakers,

ik ben van plan om mijn oude iPod Touch 2G 8GB te vervangen naar een iPod Touch 5G 32GB, maar ik zit met de vraag of er op 10 september, als de iPhone 5S en iOS 7 wordt uitgebracht, er ook nieuwe iPods komen ? (wat ook vroeger zo was, september = ipodmaand maar echter is de iPod Touch 4G 2 jaar blijven steken). Zal dit ook zo opnieuw zijn voor de iPod Touch 5G of zijn er geruchten dat er een nieuwe uitkomt ?

Mvg,
freddy0519
Het kan geen kwaad om nog even af te wachten, maar persoonlijk denk ik dat er geen nieuwe iPod's worden aangekondigd.

En je zou er over kunnen denken om voor bijna het zelfde geld een iPad mini te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Topicstarter
Neen, geen iPad mini. Ik heb ook gezien dat de prijzen hetzelfde zijn, maar ik heb al een Android Tablet en het zou zijn om er alle dagen mee op de trein te zitten om naar de les te gaan. Vandaar ook een 32GB, zodat er genoeg apps en muziek op kan voor op de trein. En ook, een iPod kan je veel gemakkelijker meenemen dan een iPad mini ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Als je geen haast hebt met het halen van een nieuwe iPod zou ik wachten, volgende week dinsdag worden de nieuwe producten aangekondigd dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Topicstarter
Oke, bedankt voor de info! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

net een gebruikte iPod touch 4G 8GB gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

lekker zo'n dikke stekker in je dock
Pagina: 1