Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HUBstore nog steeds bereikbaar geen info op homepage ivm fai

Pagina: 1
Acties:

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-11 19:52
Beste redactie, Ik zag net dat de HUBstore nog steeds bereikbaar is. Zonder info op homepage ivm failisement. Ik denk ik geef het even door. Normaal zou z'n website offline gehaald moeten worden door de curator dacht ik.

Met vriendelijke groet, Ton Tenkink

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We bellen er achteraan Ton, thanks.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Volgens de curator is het nog steeds mogelijk om abonnementen af te sluiten en is de bedoeling om een doorstart te maken, en is er op dit moment dus geen reden om de webwinkel te sluiten.

Ik ben helemaal geen stagiair

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

pino85

Im just a Bird in the Sky

Het is de bedoeling echter er is nog steeds geen 100% duidelijkheid dus het blijft toch een wat vreemde situatie want het is de bedoeling is wat anders als het is zeker dat, ik maar ben een leek zou denken gooi alles even plat tot dat er 100% duidelijkheid is en als die duidelijkheid er is laat mensen dan weer verder bestellen, zeker gezien de achterstand die er nu loopt mbt abonnementen(verwerking ed)
Maar laten we er dan maar van uit gaan dat het nu al helemaal zeker is dat er een doorstart gaat komen en dat de mensen die doordat de store nog online is zaken kunnen afsluiten daadwerkelijk zeker zijn dat ze geleverd gaan krijgen want anders is dit wel een fout(je) van deze curator mocht dit nu anders lopen.( in mijn ogen dan)

[ Voor 39% gewijzigd door pino85 op 04-09-2013 14:12 ]

Liefhebber van Tweakers