Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Opvolger HP ProBook b serie (63xx, 64xx, 65xx)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie wellicht weten heeft HP een nieuwe ProBook serie uitgebracht (400 serie) die m.i. in lijn ligt met de s serie (43xx, 44xx, 45xx, 47xx). Eerder bleek de b serie niet meer leverbaar en zijn we overgestapt op de (minder uitgevoerde) 400 serie, welke o.a. de mogelijkheid tot basic-docking mist. Dit tot onze (en de klanten) grote teleurstelling, ook omdat bv. de 13" variant (430) uitsluitend geleverd wordt met Win 8 Pro, zijn 15" (450) en 17" (470) broers worden nog geleverd met een Win 7 Preinstall.
Ook is de build-quality merkbaar minder (plastic fantastic) en hebben we al een geval gehad van een nieuw exemplaar met een hangende . toets, niet echt handig. Nu zie ik weer dat er kennelijk nog steeds (restpartijen?) b serie laptops verkrijgbaar zijn, terwijl we vorige maand bij een klant overgestapt zijn naar de 400 serie.
Een collega wist mij te melden dat hij van een leverancier had begrepen dat de b serie (6000) dit jaar nog een opvolger krijgt. Hier zitten we met smart op te wachten. Ik ben echter op zoek naar (zwart op wit) bronnen, want ik kan hier verder niets over vinden en de leverancier "had dat ook in de wandelgangen gehoord".
Kan iemand hier wat meer duidelijkheid over brengen?