Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• stash_nl
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-05 11:11
Oeps, ff niet opgelet!

In de veronderstelling dat er een automatische overstap service zou zijn heb ik een nieuwe provider gekozen maar blijk nu aan een volledige contracttermijn van 12 maanden te worden gehouden met een afkoopsom van de resterende maanden abo-geld.

twee providers tegelijk betalen duist aardig in tegen het idee achter de hele overstap(geld besparen)

Mijns inziens lijkt de enige mogelijkheid die ik heb een overname van een van de twee contracten door een kennis.

De vraag is natuurlijk: Zal UPC hier aan meedoen en dus toestaan dat een ander mijn abo overneemt op een ander (UPCregio) adres?

Iemand ervaring met een dergelijke situatie?

P.S.: ik weet het, dom 8)7 dom |:( dom 8)7 maar helaas, gedane zaken nemen geen keer en menselijk begrip hoef je niet op te rekenen bij de callcenters :(

Verwijderd

Een automatische overstap betekend natuurlijk niet dat je geen rekening hoeft te houden met contracttermijnen. Wat had je bij je oude provider nog open staan dan?

Verder kan niemand behalve UPC zelf je vraag voor de volledige 100% beantwoorden. Ik denk echter dat het antwoord nee is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 12:12 ]