Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat zijn de optimale gmail instellingen?

Pagina: 1
Acties:

• klaphek
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik heb zojuist Thunderbird versie 17.0.8 geinstalleerd maar ik weet niet wat de optimale instellingen zijn op de server zelf en voor thunderbird.
Bij google zelf krijg ik een handleiding te zien voor versie 2.0 en deze lijkt mij wat oud.

welke mappen (labels) moet ik nu laten zien en verbergen op de server en op de client?

En binnenkort koop ik voor het eerst een android smartphone en ik wil niet dat ie volloopt met de 5000 mails die op de server staan.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor alle imap clients moet je zorgen dat je All Mail label niet wordt getoond, anders heb je alles 2x. Voor de rest, gewoon alles laten zien zodat je zeker weet dat je geen mail mist.

Voor android heb je net zoals bij elke andere smartphone de optie om van je email de laatste x dagen te laten zien en of je alleen de headers, de eerste x KB van 't bericht of 't hele bericht met bijlages moet worden binnen gehaald. Kan je makkelijk vinden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:42
Smartphone haalt nooit alles op. Heb bijna 2GB aan mail in mijn Gmail staan. Zou wat zijn als dat allemaal binnenkwam :P

• klaphek
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Ok bedankt

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
jip_86 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:23:
Smartphone haalt nooit alles op. Heb bijna 2GB aan mail in mijn Gmail staan. Zou wat zijn als dat allemaal binnenkwam :P
Die 2GB is wel met alle bijlagen/plaatjes in handtekeningen e.d. Op je telefoon heb je de instelling dat hij alles dat groter dan <xxx> KB niet binnen haalt. Dan blijft er vooral platte tekst over :P