Ik vind hem overigens wel aardig duur voor een universele oplader, maar goed, die 35€ dingen gaan ook wel vaak kapot. Beetje afhankelijk van de kwaliteit wat ik van de prijs vind...
Inderdaad duur, maar ik heb nog nooit een slecht product van Kensington gehad. Het is gewoon goed spul allemaal.
Inderdaad, hij gaat switchen naar een HP of lenovo. Laten we er even van uitgaan dat hij de zakelijke lijn bedoelt: met een HP met 1080p scherm heb je grote kans dat je 120w nodig hebt. Lenovo heeft volgens mij een compactere adapter dan dell, helemaal als je er een neemt met dualcore (65W adapter).
Je kan eventueel nog kijken of je je laptop ook kan opladen met een 65W dell part. Die is lichter dan de 90w adapter.
De kenningston heeft trouwens standen voor 16V en 19vV maar dell en HP lusten 19.5V.
Volgens de website is het compatible met elkaar. Die halve volt zal wel niet zoveel uitmaken. Ik vind dit ding vooral handig omdat ie klein is en USB aansluitingen heeft. Dat scheelt me weer een oplader voor mijn telefoon.
Het gaat inderdaad om de zakelijke lijn. Het gaat waarschijnlijk de X240 worden van Lenovo die volgende maand uitkomt. Dit is een 12.5" laptop (wel met 1080p) met Haswell. Mijn huidige Dell is inmiddels een jaar of vijf oud en heeft een 90W adapter. Ik kan me niet voorstellen dat ik meer nodig zal hebben voor deze moderne laptop.
http://shop.lenovo.com/us/en/laptops/thinkpad/x-series/x240/