Vergelijking one.com en shockmedia.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Beste,

Momenteel hebben wij voor onze jeugdvereniging 2 hosting paketten bij one.com. Sinds 2007.
Het is een hosting pakket met 5gb. En op dit moment is er geen nood aan uitbreiding van opslag.

Momenteel draait er op beide wordpress op, en is het doel van de website vooral foto's te delen en af en toe kleine informatie. Ook de mail aliassen zijn veel gebruikt.

Nu kwam ik onlangs uit op shockmedia.nl , ik vraag mij af of er iemand ervaring met hun heeft.
Hoe is de kwaliteit van hun diensten?
Qua snelheid ? up/down time? prijs?
Aangezien ik wordpress draai ben ik ook zeer nieuwsgierig naar hun snelheid van database aangezien dit een zwakte is van wordpress.

Wat denken jullie, is het aangewezen over te stappen naar shockmedia en waarom? Of zit ik bij one.com op dit moment het beste.

De website's waar ik over spreek zijn: www.ksjmopertingen.be
en www.eburonenbal.be .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526051

De web hosting markt zit stikvol en er zijn naast one.com en Shock Media nog duizenden zij het niet tienduizenden partijen die ook graag een website hosten. Ik heb helaas geen ervaring met Shock Media noch one.com, maar ik kan al wel melden dat als je een website hebt met voornamelijk bezoekers uit België je het beste terecht kunt bij een hoster uit België (of Nederland of het noorden van Frankrijk, zolang het maar redelijk dicht in de buurt is), omdat dat meestal een kortere dus snellere verbinding met de hosting boer levert.

Ik kan meerdere goede hosting bedrijven aanraden, maar ik geloof niet dat ik hier mijn eigen promotiepraatje mag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 842539

Ik zat bij Shockmedia maar die vragen veel te hoge prijzen, ben overgestapt naar Vimexx.nl, 100 euro voor een heel jaar onbeperkte opslag en verkeer en ze hebben top support. Magento shop is ook een stuk sneller dus keuze voor mij was makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Anoniem: 842539 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:58:
Ik zat bij Shockmedia maar die vragen veel te hoge prijzen, ben overgestapt naar Vimexx.nl, 100 euro voor een heel jaar onbeperkte opslag en verkeer en ze hebben top support. Magento shop is ook een stuk sneller dus keuze voor mij was makkelijk.
Ik denk dat ie na 3 jaar er wel 1 gevonden heeft ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(