Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:41
Heb gezocht of hier al meer over gepost is, maar kan zo niks concreets vinden.

Woon in het oosten van het land (Twente), zit bij KPN. Het valt mij op dat het bereik op mijn mobiel de laatste 2 maanden zeer sterk verslechterd is. 3G valt vaak weg, en binnenshuis of in iets 'landelijker' gebied valt soms de volledige verbinding weg (dus ook niet bellen). Navraag bij vrienden leert dat zij hetzelfde ervaren. Diegenen met Vodafone hebben overal bereik.

Als je Googled op 'bereik kpn verslechterd' krijg je wel een aantal resultaten die mijn ervaring ondersteunen. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Gelderland (nog) nergens last van.

Zou een slechte zaak zijn als het verslechterd.

Hou ons op de hoogte van dat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:15
Zelfde geval hier in Steenwijk (Kop van Overijssel). 3G/Hsdpa valt vaak terug naar G sinds een paar weken. Kan het ook niet verklaren.

[ Voor 8% gewijzigd door Exception op 02-09-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:14

Sorcerer8472

Mens sana?

In die regio's wordt wel binnenkort gewerkt aan het vervangen van antennes/apparatuur voor o.a. 4G. Zou over een paar maanden weer moeten verbeteren als het goed is.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:36:
In die regio's wordt wel binnenkort gewerkt aan het vervangen van antennes/apparatuur voor o.a. 4G. Zou over een paar maanden weer moeten verbeteren als het goed is.
Een paar maandjes geduld dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Hier hetzelfde(Eindhoven / Oirschot), of het aan mijn GSM ligt weet ik niet, maar waar ik thuis nog matig bereik had, heb ik tegenwoordig helemaal GEEN bereik meer.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:41
Hmm. Geduld heeft niet veel zin. Ben al geswitched naar Vodafone, maar aangezien het zakelijk is duurt dat 3 maand. Als ik vlak bij de grens zit (< 1km) gaat hij vaak al op het Duitse net over. Vroeger nooit last van gehad, alleen als je uit Duitsland kwam dat hij af en toe bleef 'hangen' in het Duitse net. Nu gaat hij dus in Nederland af en toe al op het Duitse net over, omdat dat signaal sterker is.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 11:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Als het goed is switcht hij alleen als het eigen netwerk totaal niet meer bereikbaar is hoor. Mijn SGS3 iig wel. Maar even handmatig vastzetten dan?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem hier, omgeving Heerenveen-Leeuwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foyet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
Heb ook KPN en heb sinds een paar weken ook een stuk minder goed bereik.
Zit ook in het oosten (Omgeving Winterswijk) en dicht bij de grens.
Contact gezocht met KPN en deze konden mij melden dat het bekend is dat ze een storing hebben, alleen zeggen ze niet te weten waar.

Ik verlies niet alleen 3G ik heb soms helemaal geen singaal meer. En dat was nou net de reden waarom ik bij KPN zit want die had het hier wel voor mekaar.

Vodaphone en T-mobile netwerk werken hier in de omgeving helemaal slecht.

Weet nog niet wat ik ga doen, Ben er niet blij mee echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 20:41
Ik denk niet dat de 4G upgrade echt gaat helpen :/
Ik heb op mijn HTC one sinds de uitrol van 4G het steeds vaker dat het signaal zwakker is dan voorheen, 3G in mijn huis valt tegenwoordig vaak terug naar G en soms zelfs E :/

Ik weet niet voor 100% waar het aan ligt, aangezien mijn One ook vaak kuren heeft met WiFi (hij heeft verbinding, maar "vergeet" dat en heeft dan geen internet -.- )

Ik zit trouwens bij Hi.
Lokatie is Schiedam (naast Rotterdam)

Ps.
Dus weer problemen met het posten hiervan....
Ik ga ze maar eens mailen, want ik wordt er gek van....
Pagina: 1