Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies aanschaf (3D) led TV

Pagina: 1
Acties:

• MrDoodoo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Na een trouwe dienst van ruim 20 jaar is het nu toch wel eens tijd om mijn B&O MX5500 te vervangen.
In het kort wat ik wil in de nieuwe tv:

39-42"
Wifi
Passieve 3D
Dunne rand
Zuinig in gebruik

Aangezien ik passieve 3D wil zit ik vast aan de keuze tussen philips (6000 series) of LG. Mocht iemand nog een goed merk tv weten dat passieve 3D ondersteund, dan hoor ik dat graag.

Het bedrag dat ik te besteden heb is max. €850, maar dat hoeft natuurlijk niet allemaal op ;)

Ik heb zelf al het een en ander uitgezocht en kwam uiteindelijk uit op de volgende modellen:

42LA6608, 42LA6908, 42LA6678, 42LA6928

Navraag bij LG leert dat deze modellen behalve design en prijs totaal hetzelfde zijn.

Over de Philips 6000 serie ben ik wat slechte reacties tegengekomen op het net. Vanwege dit heb ik Philips al afgeschreven, maar misschien weet iemand hier meer over deze problemen.

Wie heeft ervaring met een of meerdere van deze modellen en wat is de algehele indruk?
Misschien weet iemand nog een model dat ik over het hoofd heb gezien?

Ik wil graag een tv kopen waarmee ik weer dik tien jaar tevreden kan zijn, dus alle informatie die ik vooraf kan krijgen is welkom.

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

pricewatch: Panasonic Viera TX-L42ET60 Zilver al overwogen?
Alles wat je wil en netjes binnen budget.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• MrDoodoo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Die had ik nog niet gezien en ga ik zeker meenemen in mijn vergelijk.
Dank voor de info.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-11 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

En de Sony 42W805 niet vergeten.

liever de tong gebrand dan lauwe soep