Voor m'n broertje ga ik een nieuwe desktoppc in elkaar zetten. Hij heeft nu een oude van 5 jaar oud, helaas is de GPU doorgebrand, en heeft de harde schijf z'n beste tijd gehad. (Tikt als een malle, maar werkt nog wel). Verder wil hij graag spelen als Train Simulator, Dirt Showdown, WoT en Minecraft vloeiend kunnen spelen. Hij heeft nog een muis, tobo en 1440*900 schermpje, die hij meeneemt.
Ik heb de Desktop BBG van deze maand gebruikt, en alleen de behuizing en de HDD aangepast. De computer moet namelijk onder het bureau in een hoek passen, dat paste die andere niet, en 1TB gaat ie nooit vol krijgen. Verder heb ik een netwerkkaartje toegevoegd, om wifi te kunnen gebruiken. (Kabels trekken is nog een mooie to-do...).
Ik heb zelf natuurlijk goed gekeken, en afaik is alles compatible, en zou na aansluiten van de randapparatuur die ik zoals hierboven beschreven heb, alles mooi moeten gaan werken. Ik blijf echter een mens, dus zou iemand misschien eens met z'n vergrootglas kunnen kijken, of dit echt gaat werken, en een beetje slim uitgekozen is
Ik heb de Desktop BBG van deze maand gebruikt, en alleen de behuizing en de HDD aangepast. De computer moet namelijk onder het bureau in een hoek passen, dat paste die andere niet, en 1TB gaat ie nooit vol krijgen. Verder heb ik een netwerkkaartje toegevoegd, om wifi te kunnen gebruiken. (Kabels trekken is nog een mooie to-do...).
Ik heb zelf natuurlijk goed gekeken, en afaik is alles compatible, en zou na aansluiten van de randapparatuur die ik zoals hierboven beschreven heb, alles mooi moeten gaan werken. Ik blijf echter een mens, dus zou iemand misschien eens met z'n vergrootglas kunnen kijken, of dit echt gaat werken, en een beetje slim uitgekozen is
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 750K Boxed | € 65,45 | € 65,45 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 56,45 | € 56,45 |
| 1 | MSI R7850-2GD5/OC | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Western Digital Scorpio Blue WD5000BPVT, 500GB SATA-300, 8MB, 5400rpm | € 43,90 | € 43,90 |
| 1 | Zalman ZM-T1 | € 20,- | € 20,- |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 33,53 | € 33,53 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 36,95 | € 36,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 414,13 | |