Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Grillmeister
[ Voor 25% gewijzigd door ETzPliskin op 02-09-2013 20:39 ]
Ik ben erg benieuwd wat voor spel het wordt, al kun je meerdere kanten op. Tot nu toe vindt ik auto's op de meest intressante manieren aan puin rijden nog wel het leukst
People as things, that’s where it starts.
Anoniem: 63800
erg leuk als naar de klote te helpen.
Alleen moet ik zeggen dat ik me meer een auto op ijs voel als dat ik het idee heb dat de rijphysics ergens over gaan
Grillmeister
Wat ik hoop is dat ze, mocht het ooit een echt spel worden, de richting van Insane/Flatout opgaan. Daar leent deze simulatie zich echt voor, ook omdat de rij-eigenschappen over het algemeen knap beroerd zijn.
People as things, that’s where it starts.
Grillmeister
...En geeft dit topic een gigantische schop.
Nog meer mensen die BeamNG.drive hebben gekocht?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Maar zie wel mogelijkheden, want het schade rijden is echt verslavend goed gedaan
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava
¯\_(ツ)_/¯
Ik speel het nog met veel plezier, vaak samen met mijn vriendin lekker rondrijden en als je total loss bent is de ander weer. Wel jammer dat er vrij weinig (niet modded) scenario's zijn, maar goed dat stimuleert dan weer wel om zelf creatief te zijn en doelen te verzinnen.ETzPliskin schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:46:
Kick! Zijn er mensen die het nog spelen? Ik moet zeggen dat het sinds de laatste updates een stuk leuker aan het worden isOok veel nieuwe features, voertuigen en een nieuwe map!
Laatst nog geprobeerd om in de nieuwe Utah map bijna recht omhoog de rotsen te beklimmen, eindigde steeds helemaal kaduuk op mijn dak (met een Gavril D series Pig versie)
Mijn laptop trekt de game alleen niet meer zo heel lekker, vooral als er meerdere (grote) voertuigen zijn. Dus ik denk dat ik pas weer echt actief, en met mods, ga spelen als de nieuwe Nvidia kaarten uitkomen en ik er eentje weet te bemachtigen
Grillmeister
Stiekem is de miramar mijn favoriete auto en zou ik het nog wel eens willen proberen om er de L6 uit de moonhawk in te modden.
Tijd voor een refresh van de OP?
[ Voor 6% gewijzigd door auto660 op 27-04-2016 09:56 ]
Ik heb er inmiddels 100 uur inzitten, vind het erg vermakelijk om auto's te slopen.
Speelde vroeger ook veel Rigs of Rods
If you do not change direction, you may end up where you are heading

Dus: Is het spel houdbaar of is het na een paar keer crashen meer van hetzelfde?
[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 06-01-2020 20:06 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Op zich wel een leuk spel, wat campaings geprobeerd en wat challenges (ik weet eigenlijk niet waarom er onderscheid is het lijken allebei een soort opdrachten die je moet uitvoeren). Sommigen zijn supermoeilijk anderen zijn iets als rijdt over de richel een ravijn in.
Ook busroutes even geprobeerd, maar ik denk dat er beter spellen zijn als je buschauffeur wilt spelen. Met de challenges kan ik me nog wel even vermaken denk ik
Het is denk ik wel een vrij zware game, ik speel hem op Gforce Now en zelfs zij hebben moeite met het laden. Het duurt vrij lang en de eerste paar seconden van een missie is nog niet alles geladen (ook de auto nog niet
Hoewel de crashes een belangrijk deel van de physics zijn is het denk ik geen doel op zich, of niet het enige doel want bij de rijd van een clif challenges is het duidelijk wel het doelRoom42 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:01:
Dus: Is het spel houdbaar of is het na een paar keer crashen meer van hetzelfde?
[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 30-05-2021 16:37 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?
[ Voor 98% gewijzigd door mach2 op 09-01-2022 10:55 ]
Hallo
Hallo
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 7% gewijzigd door BeetjeVreemd op 10-04-2023 15:45 ]
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 107% gewijzigd door BeetjeVreemd op 10-04-2023 17:00 ]
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Vandaag beamng gekocht op Steam. Eerste indruk is goed. Auto’s rijden goed en crashes zijn leuk
Nu nog eens op zoek naar wat leuke circuit races. Hier tips? Liefst iets in de Japanse automerken stijl races.
Bekijk op YouTubeHeb een mod gemaakt