[PC] BeamNG drive

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-07 14:09

auto660

1991 240 GL Brick

Topicstarter

BeamNG drive

BeamNG drive is een simulatie game waar je auto's kapot kan rijden, de game heeft een zelf ontworpen engine en het spel wordt momenteel ontwikkelt met 4 man. BeamNG drive is zijn tijd vooruit met zijn physics.
Afbeeldingslocatie: http://www.gameoverviews.com/wp-content/uploads/2012/07/BeamNG-600x300.png
De game heeft een eigen website en forum:
http://www.beamng.com/content/
http://www.beamng.com/forum/

Verder is er een tech demo beschikbaar en natuurlijk is er ook een volledige (nouja, alpha dan) versie welke je kunt kopen voor €11,50.

De topicstart is nog niet zo uitgebreid maar de game is dat ook nog niet echt, er is vrij weinig over te vertellen behalve het crashgedeelte dan.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:14

BioHazard

*\o/*

De physics zijn echt geweldig. Daarom alleen al heb ik de alpha aangeschaft. Hoop dat de techniek toegepast gaat worden in andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 16:43

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Mooie techniek, ik vraag me alleen nog steeds af wat voor een game het nou gaat worden. In de alpha zitten momenteel free-roam levels, racebanen, derby-arenas en nog wat meer, maar het zou ook kunnen dat al deze elementen worden samen gegooid in één grote game (zoiets was althans de planning, geloof ik).

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 15:18

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Dit voelt echt aan zoals Rigs of Rods eerlijk gezegd, ondanks de compleet verschillende engine. Hopelijk kan hier ook veel custom content voor gemaakt worden :)

[ Voor 25% gewijzigd door ETzPliskin op 02-09-2013 20:39 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Erg intressant spel/simulator. De engine draait verbazingwekkend goed, al is het natuurlijk ook een aangepaste CryEngine en geen geheel eigen ontwerp.

Ik ben erg benieuwd wat voor spel het wordt, al kun je meerdere kanten op. Tot nu toe vindt ik auto's op de meest intressante manieren aan puin rijden nog wel het leukst :9

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Helemaal mee eens.
erg leuk als naar de klote te helpen.

Alleen moet ik zeggen dat ik me meer een auto op ijs voel als dat ik het idee heb dat de rijphysics ergens over gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ze zijn een tijdje terug stiekem geswitched van CryEngine naar Torque 3D voor wie het nog niet wist. Bron: http://www.beamng.com/ent...-0-and-input-improvements.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat ik momenteel lees op het forum is dat ze hem voornamelijk een simulatie willen houden, maar de geplande voertuigen vind ik dat een beetje tegenspreken. Ook dat ze local demolitionderby's willen hebben lijkt mij nou niet echt heel erg simulatie.

Wat ik hoop is dat ze, mocht het ooit een echt spel worden, de richting van Insane/Flatout opgaan. Daar leent deze simulatie zich echt voor, ook omdat de rij-eigenschappen over het algemeen knap beroerd zijn.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ben bang dat nextcargame(.com) ze al voor is met een nieuwe Flatout :P . Daar hebben ze trouwens ook een best goed schademodel geïmplementeerd.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:17

TommieW

Numa numa.

* TommieW neemt een aanloop...

...En geeft dit topic een gigantische schop.

Nog meer mensen die BeamNG.drive hebben gekocht?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Yup, speel het af en toe nog wel eens. Het blijft leuk om in slo-mo zo'n auto helemaal de kreukels in te rijden. Ik heb het idee dat ze een beetje over de eerste golf van development heen zijn en nu hard moeten werken om nog updates vaak uit te brengen. Het is een beetje jammer dat de updates de laatste tijd zijn opgedroogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:14

BioHazard

*\o/*

Ik speel het alleen nog wanneer ik even wil kloten in een sandbox met voertuigen. Blijft leuk, maar inderdaad, de development lijkt traag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-07 08:19

thorgal21

Forum Noob

Net de game gekocht voor €11. Ziet er wel leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nice, wel overeenkomsten met Next Car Game maar het ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:39

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ook gekocht, maar moet nog eens voor gaan zitten welke opties er allemaal zijn. Ook draait de game niet hellemaal lekker als je fullscreen native reso met alles aan speelt. Zelfs zonder AA draait het geen stabiel 60fps.
Maar zie wel mogelijkheden, want het schade rijden is echt verslavend goed gedaan :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Topicstarter
Ik speel de game nog steeds, niet zo veel maar soms is het wel leuk om te doen. Vooral als je dan veel voertuigen en levels hebt die van de community komen en zo dus veel meer keuze hebt tussen de voertuigen.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 34Miles
  • Laatst online: 14:20
Speel dit ook al een tijdje het is echt een leuke game maar de race update laat wel heel erg lang opzich wachten? Iemand een idee wanneer de release is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Topicstarter
Dat weet ik niet precies, maar als ik op hun blog kijk dan krijg ik toch wel het idee dat hij bijna klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-07 15:04

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ik heb hem ook aangeschaft! auto's slopen is altijd leuk >:)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Vanwege een zeer recent gebouwde gaming computer ga ik hem nog niet aanschaffen, maar als de techdemo al zó goed is dan moet de uiteindelijke game wel super ultra mindblowing zijn :9~ . Ik hoop dat er snel meer games komen met deze game-engine, want dit level van physics-realiteit is nog zeldzaam in de gamewereld.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 15:18

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Kick! Zijn er mensen die het nog spelen? Ik moet zeggen dat het sinds de laatste updates een stuk leuker aan het worden is :) Ook veel nieuwe features, voertuigen en een nieuwe map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

ETzPliskin schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:46:
Kick! Zijn er mensen die het nog spelen? Ik moet zeggen dat het sinds de laatste updates een stuk leuker aan het worden is :) Ook veel nieuwe features, voertuigen en een nieuwe map!
Ik speel het nog met veel plezier, vaak samen met mijn vriendin lekker rondrijden en als je total loss bent is de ander weer. Wel jammer dat er vrij weinig (niet modded) scenario's zijn, maar goed dat stimuleert dan weer wel om zelf creatief te zijn en doelen te verzinnen.

Laatst nog geprobeerd om in de nieuwe Utah map bijna recht omhoog de rotsen te beklimmen, eindigde steeds helemaal kaduuk op mijn dak (met een Gavril D series Pig versie) :+ .

Mijn laptop trekt de game alleen niet meer zo heel lekker, vooral als er meerdere (grote) voertuigen zijn. Dus ik denk dat ik pas weer echt actief, en met mods, ga spelen als de nieuwe Nvidia kaarten uitkomen en ik er eentje weet te bemachtigen :9 .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Topicstarter
Hier wordt het ook nog steeds gespeeld. De updates beginnen steeds meer content te bevatten, er hoeft minder aan de game zelf gesleuteld te worden.

Stiekem is de miramar mijn favoriete auto en zou ik het nog wel eens willen proberen om er de L6 uit de moonhawk in te modden. :p

Tijd voor een refresh van de OP?

[ Voor 6% gewijzigd door auto660 op 27-04-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:01

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb pas mijn PC geupgrade naar een Core i7 3930K met een R9 280x, waardoor dit spel nu lekker te spelen is op mijn PC.
Ik heb er inmiddels 100 uur inzitten, vind het erg vermakelijk om auto's te slopen.
Speelde vroeger ook veel Rigs of Rods :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit spel werd vandaag door Gummiebeer en Mevius in ""Sloopspellen" gezocht" (:w) weer onder de aandacht gebracht maar ik vroeg me af of je er niet redelijk snel op uitgekeken raakt. Wat houdt het fris om steeds weer te crashen? Of zit er meer diepgang in het spel? Zeker voor de prijs van €23,50, vind ik hem aardig duur voor de content die ik in de filmpjes zie.

Dus: Is het spel houdbaar of is het na een paar keer crashen meer van hetzelfde?

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 06-01-2020 20:06 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb het spel ook maar gekocht, het is in de aanbieding voor 16 euro ongeveer (geen superaanbieding, maar goedkoper heb ik het ook niet gezien) en stond al een tijdje op mijn wishlist van steam.

Op zich wel een leuk spel, wat campaings geprobeerd en wat challenges (ik weet eigenlijk niet waarom er onderscheid is het lijken allebei een soort opdrachten die je moet uitvoeren). Sommigen zijn supermoeilijk anderen zijn iets als rijdt over de richel een ravijn in.

Ook busroutes even geprobeerd, maar ik denk dat er beter spellen zijn als je buschauffeur wilt spelen. Met de challenges kan ik me nog wel even vermaken denk ik :)

Het is denk ik wel een vrij zware game, ik speel hem op Gforce Now en zelfs zij hebben moeite met het laden. Het duurt vrij lang en de eerste paar seconden van een missie is nog niet alles geladen (ook de auto nog niet :p ).
Room42 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:01:
Dus: Is het spel houdbaar of is het na een paar keer crashen meer van hetzelfde?
Hoewel de crashes een belangrijk deel van de physics zijn is het denk ik geen doel op zich, of niet het enige doel want bij de rijd van een clif challenges is het duidelijk wel het doel :p Maar je moet ook als politie boeven klemrijden en voorkomen dat je auto eerder stuk is of zonder benzine van een berg rijden of pizza's bezorgen of met een bus door een stad rijden.

[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 30-05-2021 16:37 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-07 19:00
Vanavond maar eens een "gokje" wagen in steam

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:29
.

[ Voor 98% gewijzigd door mach2 op 09-01-2022 10:55 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:29
Op zoek naar een BeamNG topic, ik vind het vreemd dat dit spel niet wat meer aandacht krijgt. Het wordt elke update weer een stuk beter YouTube: This Thing is WILD! Testing BeamNG's NEW Car in a Racing Simulator |... Hier nog mensen die het spel veel spelen?

Hallo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-07 08:45
Dooie boel hier :o
Screenshotje dan maar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qr9vUMkJhf9mjD71JA5NOFDqvQw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Kw1pO5aOeysc12K8klnTAg0.jpg?f=fotoalbum_large

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
En inmiddels ook klaar met m'n eerste BeamNG video :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
BeamNG.drive #001 Car Crash Video

[ Voor 7% gewijzigd door BeetjeVreemd op 10-04-2023 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ze hebben net een grote update uitgebracht met een soort Dakar achtige voertuigen en zandduinen (en stenen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Daar is ie dan, m'n tweede BeamNG.drive video! :)

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
BeamNG.drive #002 Idiots On The Road & Police Chase

[ Voor 107% gewijzigd door BeetjeVreemd op 10-04-2023 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:11
Even leven in dit topic blazen })

Vandaag beamng gekocht op Steam. Eerste indruk is goed. Auto’s rijden goed en crashes zijn leuk :p

Nu nog eens op zoek naar wat leuke circuit races. Hier tips? Liefst iets in de Japanse automerken stijl races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Bekijk op YouTube
BeamNG.drive monster jam Arnhem 2024 Racing (download link in the description)

Heb een mod gemaakt :), doe dat wel vaker, maar beamNG is echt een zwaar underrated spel voor wat er allemaal mogelijk is :).

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Pagina: 1