Van mijn huisbaas hebben wij (vriendin en ik) op 16 mei een brief ontvangen. Dit gaat over de verrekening van de service- en stookkosten over 2011 - 2012. Ik zal de inhoud hier even overtypen:
Nu is deze brief ons in mei toegezonden en is het bedrag wat wij tegoed hebben (flink bedrag voor 2 studenten) nog niet overgemaakt. Door de drukte van die periode ook niet echt achteraan gezeten. Misschien een niet zo slimme zet maar onderhand mag het dan toch wel een keer tijd worden. Daarop heb ik de verhuurder gebeld op 13-08-2013. Daar werd toegezegd het uit te gaan zoeken en zouden zij contact met mij of mijn vriendin opnemen. Ik heb tot op vandaag nog niets van hun gehoord.
Nu wil ik ze morgen (maandag 2 sep) weer bellen om eens te gaan vragen hoe het er mee staat. Ik wil ze daarbij iets meer onder druk gaan zetten omdat het onderhand wel eens tijd wordt dat er iets gaat gebeuren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Alvast bedankt voor de tips!
In de bijlagen staat van maand tot maand vermeld hoeveel stroom, water en gas er verbruikt is over 2011 en 2012.Geachte heer/mevrouw,
Hierbij zenden wij u de afrekeningen service- en stookkosten 2011-2012 van de <straatnaam> te Arnhem.
Afrekening 2011
Totaal verbruik: €X
Betaald voorschot: €X
Te betalen afrekening: €X
Afrekening 2011
Totaal verbruik: €X
Betaald voorschot: €X
Te betalen afrekening: €X
Totaal door u te ontvangen: €X
Binnenkort wordt bovenstaande bedrag aan u overgemaakt.
Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
<handtekening>
<naam>
Bijlagen: afrekening verwarmingskosten en recapitulatie service kosten
Nu is deze brief ons in mei toegezonden en is het bedrag wat wij tegoed hebben (flink bedrag voor 2 studenten) nog niet overgemaakt. Door de drukte van die periode ook niet echt achteraan gezeten. Misschien een niet zo slimme zet maar onderhand mag het dan toch wel een keer tijd worden. Daarop heb ik de verhuurder gebeld op 13-08-2013. Daar werd toegezegd het uit te gaan zoeken en zouden zij contact met mij of mijn vriendin opnemen. Ik heb tot op vandaag nog niets van hun gehoord.
Nu wil ik ze morgen (maandag 2 sep) weer bellen om eens te gaan vragen hoe het er mee staat. Ik wil ze daarbij iets meer onder druk gaan zetten omdat het onderhand wel eens tijd wordt dat er iets gaat gebeuren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Alvast bedankt voor de tips!
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]