Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Al gedaan (29euro is niet veel), en welke link moet ik naar kijken?Fiber schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:09:
Upgraden naar de betaalde versie...
https://www.google.nl/#ps...+5+pro+red+eye+correction
volgens mij word er op google alleen gesproken over de vráág waar je het kan vinden.
If you're using the free version, doesn't have a tool to do red eye removal.
Paid programs, like Lightroom and Aftershot Pro, and others have a tool.
deze gast praat over andere programma's die het wel hebben maar niet over sp.
[ Voor 23% gewijzigd door copykat op 01-09-2013 00:03 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....
http://www.isl.co.jp/SILK.../manual/dsp5/man0001.html
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
net de vraag bij de support neer gegooid.
hopelijk krijg ik daar antwoord of het er überhaupt in zit... zou wel suf zijn als er geen red eye tool in zit.
Unfortunately, "SILKYPIX Developer Studio" does not
have the red eye correction tool.
In addition, there is no current plan to develop
for this function.
Please understand this situation.
Best regards,
Txxxx xxxxx
Support Center
Ichikawa Soft Laboratory Co., Ltd.
Beetje jammer dat je dit achteraf alsnog moet doen in bijv. PSE
volgens mij is het een van de weinige pp programma's die geen red eye correctie tool heeft.
[ Voor 24% gewijzigd door copykat op 06-09-2013 18:43 ]
Development setting SILKYPIX Developer Studio
4.0 Pro Pro5 Pro6
Red eye correction
kijk hier voor versie vergelijk