mijn vader heeft mij gevraagd een budget systeem te bouwen voor hem omdat de oude nu toch wel soortvan overleden is
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Facebook, yoututbe, films downloade, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn vader dacht aan ongeveer 300 meer zou kunne als het echt echt nodig is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
we hebben al een scherm, toetsenbord, muis,geluidsinstelatie dus puur alleen de computer zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
moederbord,ram,voeding,case,hdd etc etc nu zat ik wel te denke aan de amd A serie mijn vader houd wel van game niet hardocre maar vooral de at oudere spellen en af en toe flash maar dat terzijde
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
lekker snel haha we gaan van een oud super langzaam systeem, puur omdat we de pc niet vaak gebruiken
dus we zijn al gouw tevreden
ik heb al even wat samengesteld nog onder budget maar eroverheen is niet zon probleem als het het maar waard is bedankt voor het advies alvast
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Facebook, yoututbe, films downloade, etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn vader dacht aan ongeveer 300 meer zou kunne als het echt echt nodig is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
we hebben al een scherm, toetsenbord, muis,geluidsinstelatie dus puur alleen de computer zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
moederbord,ram,voeding,case,hdd etc etc nu zat ik wel te denke aan de amd A serie mijn vader houd wel van game niet hardocre maar vooral de at oudere spellen en af en toe flash maar dat terzijde
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
lekker snel haha we gaan van een oud super langzaam systeem, puur omdat we de pc niet vaak gebruiken
dus we zijn al gouw tevreden
ik heb al even wat samengesteld nog onder budget maar eroverheen is niet zon probleem als het het maar waard is bedankt voor het advies alvast
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 75,45 | € 75,45 |
| 1 | Gigabyte GA-F2A75M-HD2 | € 49,70 | € 49,70 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Zalman ZM-T1 | € 20,- | € 20,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 48,97 | € 48,97 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 31,40 | € 31,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 280,52 | |