Torx schroevendraaiers

Pagina: 1
Acties:
  • 743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc574
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04 18:31
Mijn Macbook Pro 13" 2010 wordt de laatste erg waar daarom wilde ik de fan losmaken en schoonmaken alleen heb ik daar heb torx schroevendraaiers alleen weet ik niet welke maat ik precies moet hebben ik denk iets van t3 of t4. Dus hierbij mijn vraag welke schroevendraaier heb ik nog of weet iemand een niet al te duur setje(max 25-30 euro).

Alvast bedankt,

Ik weet niet of dit het juist forum-board is maar ik vond dit board persoonlijk het dichtste in de buurt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je al een houder hebt voor bitjes is dit wat goedkoper (en er zit echt heel veel in): http://www.conrad.nl/ce/n...delige-set-bits-14-bitset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

t6 zo te zien. Maar dit had je zelf ook kunnen vinden

http://www.ifixit.com/Gui...ibody+Mid+2010+Fan/4302/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc574
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04 18:31
50Miles bedankt maar ik vroeg wel maat of een goede set en ik vraag me af of dat wel een goed site is.

Bedankt bnbaz, ik zal er naar kijken.

Edit: Ik heb net een half uur gezocht Mr_gadget en kon het niet vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door marc574 op 31-08-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nou bij dezen dan: iFixit is een website waar, zeker voor Macs, allerlei handleidingen staan om die apparaten uit elkaar te halen. Dit doen ze door middel van duidelijke foto's en omschrijvingen. Ze zetten bij iedere stap er bij wat voor gereedschap je nodig hebt.

Handig om deze site te onthouden voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239824

Even kijken be de NixWiHin in Bunde Duitsland, kost dat spul 4 of 5eu, wie doet je wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04 21:04
Bij de Action had ik zoiets gekocht voor een paar euro. Ze hadden ze in Torx en in inbus uitvoering. Geen idee of ze ze nog hebben, maar misschien zit het in het standaard assortiment.
Afbeeldingslocatie: http://bilder.afterbuy.de/images/NPRPZT/Multitool_Titel_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zag laats bij de aldi een behoorlijk uitgebreide set mini torxjes 7 euro

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 08:33

Bolletje

Moderator Harde Waren
Meerdere mensen laten zien dat het vrij gemakkelijk te vinden is welke maat je nodig hebt. Ook laten mensen al zien dat sommige setjes niet de hoofdprijs kosten. Bij dezen sluit ik dan je topic, omdat verdere discussie niet echt zin heeft. In het vervolg eerst zelf proberen, want als ik 'Macbook Pro 13" 2010 torx size' als zoekopdracht doe vind ik het antwoord vrij gemakkelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.