Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rob1994
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16-09-2014
Hallo allemaal,

ik wil binnenkort eigenlijk een nieuwe tablet en een nieuwe laptop halen. Nu zag ik dat er veel tablets op de markt zijn die ook functioneren als laptop (ideaal voor mijn situatie dus). Ik heb zitten kijken en kijken maar ik kom er maar niet uit wat ik wil. Erg belangrijk voor mij is dat er windows 8 op de laptop zit en dat je het scherm van de laptop eraf kunt halen dat je een tablet hebt (bijvoorbeeld microsoft surface pro(GEEN RT vervelend systeem) of asus transformer book tx300)) en dat hij erg soepel en vooral snel werkt met internet (dus intel core i5 of i7), ook is belangrijk dat als hij in 'tablet mode' is dat de tablet zelf dan niet te veel weeg zoals je bijvoorbeeld bij de dell xps 12 ziet.
Heeft een van jullie tips voor mij welke laptop/tablet bij mij past, mijn budget ligt tussen de 1000 en 1300 euro

Alvast bedankt!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:45

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik schop het topic even naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

You've mistaken me for someone who really cares.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True