Url in SpecsPagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een commputer specificatie site gemaakt in DreamweaverMx. Op die specificatiesite heb ik een opsomming gemaakt van alle hardware componenten welke ik in gebruik heb.

Zo ook een regel mbt een ventilator de Scythe S-Flex SFF21F, 120mm.

Nu een paar weken later ben ik weer eens in de code van de site aan het kijken gegaan en kwam tot mijner verbazing het feit tegen dat de Scythe S-Flex SFF21F, 120mm een URL is geworden naar de pricewatch van tweakers.net

Wat kan hier het probleem zijn? Ik heb die link niet gemaakt..een bot van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:21
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:10:
Ik heb een commputer specificatie site gemaakt in DreamweaverMx. Op die specificatiesite heb ik een opsomming gemaakt van alle hardware componenten welke ik in gebruik heb.

Zo ook een regel mbt een ventilator de Scythe S-Flex SFF21F, 120mm.

Nu een paar weken later ben ik weer eens in de code van de site aan het kijken gegaan en kwam tot mijner verbazing het feit tegen dat de Scythe S-Flex SFF21F, 120mm een URL is geworden naar de pricewatch van tweakers.net

Wat kan hier het probleem zijn? Ik heb die link niet gemaakt..een bot van tweakers?
Vraag je nu of een bot van tweakers jouw website op jouw server heeft aangepast ? Nee :9 . Als er een link is aangemaakt ben je dat zelf geweest (of: iemand die toegang heeft tot die bestanden/server). Virussen e.d. zullen wel andere dingen met je code doen dan een link plaatsen die verwijst naar de tweakers pricewatch, dus die kans is zeeeeeeer (zeer) gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heilige overtuiging dat ik die link niet gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En toch komt 'ie er écht niet vanzelf. Heb je de naam van het item willen kopiëren vanaf de PW? Want dan heb je waarschijnlijk gewoon de styling meegekopiëerd.

Verder kunnen we hier helemaal niets mee. Geen code, geen voorbeeld, alleen een of andere vage notie dat Tweakers je site gehackt zou hebben. Wat verwacht je nou helemaal van ons? En no offense, maar als je eerste gedachte is dat het "een bot van Tweakers" is komt dat vooral over alsof je totaal geen idee hebt hoe het web werkt...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op zondag 01 september 2013 @ 03:40:
En toch komt 'ie er écht niet vanzelf. Heb je de naam van het item willen kopiëren vanaf de PW? Want dan heb je waarschijnlijk gewoon de styling meegekopiëerd.

Verder kunnen we hier helemaal niets mee. Geen code, geen voorbeeld, alleen een of andere vage notie dat Tweakers je site gehackt zou hebben. Wat verwacht je nou helemaal van ons? En no offense, maar als je eerste gedachte is dat het "een bot van Tweakers" is komt dat vooral over alsof je totaal geen idee hebt hoe het web werkt...
Ik moet me maar gaan schamen, je antwoord is klaar, ik heb toendertijd de produkt-header van de ventilator in the pricewatch gekopieerd naar het codeveld in Dreamweaver..Ja je gaat lichtelijk panisch denken en ik zwieberde alle kanten op richting eventualiteits voorstanden..Ja, ik hoor de analoge geluidssignalen nog steevast welke van mijn dial-up modem afkwamen.Misschien wat te rigoureus de stelling aan te hebben genomen van een mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 14:39
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 09:24:
[...]

Ik moet me maar gaan schamen, je antwoord is klaar, ik heb toendertijd de produkt-header van de ventilator in the pricewatch gekopieerd naar het codeveld in Dreamweaver..Ja je gaat lichtelijk panisch denken en ik zwieberde alle kanten op richting eventualiteits voorstanden..Ja, ik hoor de analoge geluidssignalen nog steevast welke van mijn dial-up modem afkwamen.Misschien wat te rigoureus de stelling aan te hebben genomen van een mogelijkheid...
Zie hier de reden waarom programmeurs dreamweaver niet gebruiken al niet verafschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat een onzin. :) Ik gebruik het zelf niet maar als je het goed gebruikt werkt het prima. Je moet alleen niet in de design view (of hoe dat ook heet) gaan lopen werken met copy/paste, want dan krijg je dit soort onzin.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1