Oud systeem, nieuwe behuizing+voeding.

Pagina: 1
Acties:

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15
Ik heb op dit moment een systeempje staan met de volgende specs:
- i7 950
- Foxconn Flaming Blade GTI
- Nvidia 460 GTX
- Enkele SSD
- Enkele DVD drive

Zeer waarschijnlijk heeft de voeding het begeven en wil ik meteen van het moment gebruik maken om de huidige behuizing bij het grofvuil te zetten (van alles afgebroken, veel te groot en zwaar ding).

Ik wil:
- voor zo weinig mogelijk een kast+voeding die het bovenstaande ondersteund
- externe aansluitingen maakt me helemaal niks uit
- het liefst geen glossy/plastic voorkantje
- liefst geen 'ricer' achtige blauwe leds of veel te opvallende air intakes

Nu kwam ik het volgende tegen:
pricewatch: Spire CoolBox 305

Ik twijfel alleen een beetje of de voeding dit gaat trekken? Maakt het uberhaupt uit dat er alleen een 4 pins kabeltje naar het moederbord zit (aansluiting op mijn moederbord is 8 pins). Het kleine aantal stekkertjes vind ik prima.

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hardware heb aangeschaft, dus suggesties (hoe obvious ze ook zijn), zijn zeker welkom.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12

Thomg

Aww yiss

Ik zal er toch wel wat meer geld voor uittrekken ( kijkende naar wat jij gekozen hebt neem ik aan dat het budget 35 euro is? ), een losse kast + nieuwe voeding is altijd veel beter voor het systeem.

Buiten dat, ik heb geen flauw idee wat voor voeding erin zit, maar als we we ervanuitgaan dat het zo'n typische voeding is die je ook krijgt bij complete pc's die je in de winkel koopt, is het antwoord waarschijnlijk nee.

• danslo
Thomg schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:17:
Ik zal er toch wel wat meer geld voor uittrekken ( kijkende naar wat jij gekozen hebt neem ik aan dat het budget 35 euro is? ), een losse kast + nieuwe voeding is altijd veel beter voor het systeem.
Ik heb niet per se een vast budget, wil het liefst een zo basis mogelijk iets voor zo weinig mogelijk. Als dat 100 euro is, so be it.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12

Thomg

Aww yiss

Zou zeggen, gooi het is in de BBG voedingen en zoek zelf een leuke kast met een klein prijskaartje. De voeding zal 30-50 euro kosten.

Dit kan je voor altijd meenemen zolang je er maar goed mee om gaat 8) ( muv je voeding doei zegt van ouderdom ).

[ Voor 42% gewijzigd door Thomg op 31-08-2013 20:39 ]

• danslo
Thomg schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:38:
Zou zeggen, gooi het is in de BBG voedingen en zoek zelf een leuke kast met een klein prijskaartje. De voeding zal 30-50 euro kosten.

Dit kan je voor altijd meenemen zolang je er maar goed mee om gaat 8) ( muv je voeding doei zegt van ouderdom ).
Ga ik dat doen, bedankt! :)