Acties:
  • 0 Henk 'm!

• socomhunter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06 00:34
Hallo,

Ik had een vraagje. Ik ben op zoek naar een goede muis. Dit om de reden dat mijn huidige Roccat Kova + letterlijk uit elkaar aan 't vallen is :'( de zijkanten komen af en dit is ENORM irritant aangezien de lijm waarmee deze kanten zijn bevestigd dan op mijn vingers komt en dit is enorm moeilijk weg te krijgen van de muis :/ Weet iemand een goede muis die ik kan gebruiken? het is vooral voor internet & gaming. Draadloos zou enorm handig zijn maar is niet echt een must. Ook heb ik slechts €70 maximum inclusief levering & extra kosten.

Ik had een muis in gedachte maar ik weet niet of dit een goede muis is (heb al paar reviews gekeken maar ik wil echt zeker zijn).

mijn gedacht ging naar de Logitech Performance Mouse MX. (afbeelding hieronder)
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/2235/vbbd.jpg

Mijn vraag was dus ook zou ik de Performance Mouse MX kopen of zou ik beter een andere muis kopen?

Alvast bedankt,
Socomhunter ;w

P.S.: Hieronder ziet u mijn huidige muis met het desbetreffende probleem:
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/8726/9tmj.jpg

U ziet vooraan dat de zijkant iets te veel naar boven staat en daardoor komt er lijm los onderaan. Wat er erg irritant is uiteraard (u ziet ook hoe de muis vol vieze smurrie zit (dit is lijm!). En dus worden ook mijn vingers steeds vuil als ik mijn muis aanraak |:(

[ Voor 22% gewijzigd door socomhunter op 31-08-2013 16:05 . Reden: foto toegevoegd van huidige muis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 12:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit hoort thuis in de aankoopadviesfora. Bij dezen verplaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenéW_
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
Deze muis vind ik persoonlijk heel fijn heb hem nog bij gamescom getest! :)
http://tweakers.net/produ...engeance-m65-performance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-08 13:12
De Performance MX is geen gamers muis,je kunt beter de G500 van Logitech halen.
Prima prijs en de muis is degelijk gebouwd,niets zoals die Razor troep.

Ik heb zelf nog een reserve aangeschaft in geval dat Logitech stopt met de productie van de G500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• socomhunter
Bolletje schreef op zondag 01 september 2013 @ 05:24:
Dit hoort thuis in de aankoopadviesfora. Bij dezen verplaatst. :)
Sorry ben nog vrij nieuw in dit forum en wist niet exact waar ik dit het beste zou plaatsen, excuses :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13

TommieW

Numa numa.

Zelf heb ik een Logitech G700 waar ik erg over te spreken ben. Ondertussen is er een nieuwere versie van uitgekomen: de Logitech G700s.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb de Performance Mouse MX net een paar dagen, en hij bevalt mij zeker. Het is geen gamingmuis maar daar kan hij zeker wel voor dienen. Bereik is belachelijk groot. Ergonomie schitterend. Het enige waar ik nog niets over weet is de accuduur, hij is nu voor het eerst aan het opladen (na hem 2 dagen vollop gebruikt te hebben met 1/3 streepjes batterij over).
Het muiswieltje, ik had het nooit gedacht, maar dat smooth scrollen is best handig voor als je grote lappen tekst door wil scrollen. Het enige waar ik in het begin aan moest wennen is dat de muis zowat scheef georienteerd is, maar daar ben ik ondertussen al lang aan gewend. En ik heb een minder stijve pols dan ervoor (met de MX518).

[ Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 01-09-2013 13:07 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• socomhunter
TommieW schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:07:
Zelf heb ik een Logitech G700 waar ik erg over te spreken ben. Ondertussen is er een nieuwere versie van uitgekomen: de Logitech G700s.
Heb ik geen geld voor :c ben arm :c misschien dat ik doorspaar om het daarna te kopen. heb me muis zijn zijkanten ff vastgeplakt en hope dat dit ff houd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf laats de red catz rat 5 gekocht,bevalt heel goed, maar wel een staartje aan deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Mavamaarten schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:07:
Ik heb de Performance Mouse MX net een paar dagen, en hij bevalt mij zeker. Het is geen gamingmuis maar daar kan hij zeker wel voor dienen. Bereik is belachelijk groot. Ergonomie schitterend. Het enige waar ik nog niets over weet is de accuduur, hij is nu voor het eerst aan het opladen (na hem 2 dagen vollop gebruikt te hebben met 1/3 streepjes batterij over).
Het muiswieltje, ik had het nooit gedacht, maar dat smooth scrollen is best handig voor als je grote lappen tekst door wil scrollen. Het enige waar ik in het begin aan moest wennen is dat de muis zowat scheef georienteerd is, maar daar ben ik ondertussen al lang aan gewend. En ik heb een minder stijve pols dan ervoor (met de MX518).
Ik heb zelf ook de performance MX icm een logitech K800 toetsenbord. Wat ik vooral fijn vind aan deze combinatie is dat ze beiden met een microusb kabeltje opgeladen kunnen worden. Je kan ze ook uit zetten als je er een doekje overheen haalt. En het scrolwheel van de muis ben ik erg blij mee. lekker een zwaai eraan geven en je bent boven/onder aan de pagina.

Batterij duur van de muis is op een gegeven moment wel mwah mwah. Maar goed een nieuw oplaadbaar AA batterijtje erin en gaan met die banaan.
Pagina: 1