Hallo,
Ik had een vraagje. Ik ben op zoek naar een goede muis. Dit om de reden dat mijn huidige Roccat Kova + letterlijk uit elkaar aan 't vallen is
de zijkanten komen af en dit is ENORM irritant aangezien de lijm waarmee deze kanten zijn bevestigd dan op mijn vingers komt en dit is enorm moeilijk weg te krijgen van de muis
Weet iemand een goede muis die ik kan gebruiken? het is vooral voor internet & gaming. Draadloos zou enorm handig zijn maar is niet echt een must. Ook heb ik slechts €70 maximum inclusief levering & extra kosten.
Ik had een muis in gedachte maar ik weet niet of dit een goede muis is (heb al paar reviews gekeken maar ik wil echt zeker zijn).
mijn gedacht ging naar de Logitech Performance Mouse MX. (afbeelding hieronder)

Mijn vraag was dus ook zou ik de Performance Mouse MX kopen of zou ik beter een andere muis kopen?
Alvast bedankt,
Socomhunter
P.S.: Hieronder ziet u mijn huidige muis met het desbetreffende probleem:

U ziet vooraan dat de zijkant iets te veel naar boven staat en daardoor komt er lijm los onderaan. Wat er erg irritant is uiteraard (u ziet ook hoe de muis vol vieze smurrie zit (dit is lijm!). En dus worden ook mijn vingers steeds vuil als ik mijn muis aanraak
Ik had een vraagje. Ik ben op zoek naar een goede muis. Dit om de reden dat mijn huidige Roccat Kova + letterlijk uit elkaar aan 't vallen is

Ik had een muis in gedachte maar ik weet niet of dit een goede muis is (heb al paar reviews gekeken maar ik wil echt zeker zijn).
mijn gedacht ging naar de Logitech Performance Mouse MX. (afbeelding hieronder)

Mijn vraag was dus ook zou ik de Performance Mouse MX kopen of zou ik beter een andere muis kopen?
Alvast bedankt,
Socomhunter

P.S.: Hieronder ziet u mijn huidige muis met het desbetreffende probleem:

U ziet vooraan dat de zijkant iets te veel naar boven staat en daardoor komt er lijm los onderaan. Wat er erg irritant is uiteraard (u ziet ook hoe de muis vol vieze smurrie zit (dit is lijm!). En dus worden ook mijn vingers steeds vuil als ik mijn muis aanraak

[ Voor 22% gewijzigd door socomhunter op 31-08-2013 16:05 . Reden: foto toegevoegd van huidige muis ]