Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik reis vaak met de trein. Als ik op het station kom gebruik ik wel eens het wifi-netwerk (dit netwerk is dus bekend in mijn telefoon).

Alleen moet ik eerst de AGV accepteren (via mijn browser) om te internetten (ik zit dus al wel op het wifi netwerk). En als ik gewoon rond loop met mijn telefoon in zak (en muziek stream bijv.) valt mijn internet ineens weg. Mijn telefoon is overgestapt op 3G naar wifi (maar zonder de AVG te hebben geaccepteerd).

Is er nu ook een instelling (of app) waarmee ik dit probleem kan oplossen? Ik zoek dus een instelling die er voor zorgt dat ik altijd op internet blijf en niet automatisch switch naar wifi (zonder actieve internet verbinding).

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:23

kraats

Ik rol

Wifi uitzetten? :? Lijkt me het handigst. Of anders gewoon zorgen dat je niet automatisch met die netwerken verbindt, door ze uit je lijstje met preferred netwerken te halen

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij het toevoegen van een netwerk kan je opgeven om automatisch een verbinding mee te maken als deze in de buurt is. Zet de auto-connect uit, dan heb je 't probleem niet meer.

Overigens hoort dit niet in CSA thuis, maar in AND. Ik pas ook nog even de titel aan, want wat er nu staat is standaard gedrag wat je juist niet wil.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Hero en kraats. Dan zal ik even kijken in de settings van het netwerk.