philips 42PFL5028H/12 Met samsung ht-e5500 3D film

Pagina: 1
Acties:

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01 18:24
Hallo,

Ik heb paar dagen terug een 3D tv gekocht. Ik heb dus nooit een andere 3D ervaring gehad dan in de Bios (of met de winkel modellen). Nu probeerde ik gisteren een 3D film te kijken toen liep ik al tegen een probleem op. Dat is dat mijn bluray theater system alleen .srt als ondertiteling file ondersteund. Ik dacht dat dat niet uit zal maken en ik ging de dvd eens proberen maar omdat de film side-by-side 3D was kon ik de ondertiteling niet lezen omdat als ik de tv op 3D zette het beeld wel 3D werd maar de ondertiteling in 2 delen werd gesplitst

Nu vroeg ik mij af hoe kan ik het beste 3D ondertiteling krijgen.

Ik heb het volgende al geprobeerd. Ik ging met een programma de .srt file converten naar een .sub bestand. Deze heb ik in de .mkv film laten inbakken. Ik heb de film geupload op mijn externe HDD en de dvd speler weigerd die ondertiteling te lezen. Ondanks ik deze ingebakken hebt. Op mijn pc (via VLC player) stond de ondertiteling er wel gewoon vast in gebakken.

Nu had ik gisteren dus een andere 3D film gezien waarbij het niet side-by-side 3D was maar boven elkaar en ook dit ging via een .srt bestand (de subs). Nu waren de subs alleen te lezen met het rechter oog. Wat ik nogal raar vond en apart. Als je door het glaasje van je linker 3D bril keek zag je geen subs maar door je rechter glas wel. Is dit normaal? Hoop het niet want kreeg na afloop erge hoofdpijn

Ik hoop dat iemand mij hier dus mee kan helpen want ik ben echt nieuw in de 3D wereld. En aangezien mijn bluray speler al moeilijk doet met de subs vraag ik me af hoe hij het zal doen bij een echt gekochte 3d film(wou eerst dit even testen)

gegroet