Ik zit met de handen in het haar. Ik wil een deftige upgrade doorvoeren van mijn desktop zodat hij rome2, bf4, en de toekomstige (veeleisende) games op zo hoog (de hoogste +-) instellingen kan draaien. Maar wat moet ik doen? Vroeger was ik vrij goed op de hoogte van alle hardware ontwikkelingen maar de laatste jaren ben ik een echte noob geworden. Ben totaal nietmeer op de hoogte.
mijn systeem:
processor: i5 2500k 3.30ghz
moederbord: asus p8p67 deluxe
graka: ATI hd 6950 2gb
8 gig ram
ssd harde schijf
650 W corsair voeding
Is een zwaardere graka de beste oplossing voorlopig? of is het beter mobo, processor EN graka te vervangen, kan ik een zwaardere processor op mijn mobo plaatsen En nieuwe graka? Liefst zou ik mijn mobo en processor behouden maar ik heb geen idee hou sterk/zwak die zijn op het ogenblik.
Wat raden jullie mij aan, met een budget van rond de 1000 euro of liefst veel minder
Of zeggen jullie mij van te wachten? Zijn er nieuwe processoren of grafische kaarten die binnenkort op de markt komen en is dit een slecht moment om up te graden?
Alvast heel erg bedankt.
mijn systeem:
processor: i5 2500k 3.30ghz
moederbord: asus p8p67 deluxe
graka: ATI hd 6950 2gb
8 gig ram
ssd harde schijf
650 W corsair voeding
Is een zwaardere graka de beste oplossing voorlopig? of is het beter mobo, processor EN graka te vervangen, kan ik een zwaardere processor op mijn mobo plaatsen En nieuwe graka? Liefst zou ik mijn mobo en processor behouden maar ik heb geen idee hou sterk/zwak die zijn op het ogenblik.
Wat raden jullie mij aan, met een budget van rond de 1000 euro of liefst veel minder
Of zeggen jullie mij van te wachten? Zijn er nieuwe processoren of grafische kaarten die binnenkort op de markt komen en is dit een slecht moment om up te graden?
Alvast heel erg bedankt.