Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Je kan eens kijken in je dos 6.2 boek (allemaal bladeren! oem-nl-versie!) hoofdstuk 4.
Wil je een flopje maken, dan zou je van flop kunnen booten en dan de drivers daarnaar toe kunnen installeren, hoe dat moet hangt van je netwerkkaart en de progsels die daarbij zitten af...
I have usernames older than you.
Verwijderd
Ik denk niet dat daar echt z'n probleem zal liggenOp dinsdag 05 juni 2001 22:03 schreef pjottum het volgende:
het spijt me, maar ik zie je probleem eigenlijk niet. Je tikt in: dit moet ik doen, heeft iemand anders dat wel eens gedaan ? Sja.. iedereen hier, denk ik![]()
Je kan eens kijken in je dos 6.2 boek (allemaal bladeren! oem-nl-versie!) hoofdstuk 4.
Wil je een flopje maken, dan zou je van flop kunnen booten en dan de drivers daarnaar toe kunnen installeren, hoe dat moet hangt van je netwerkkaart en de progsels die daarbij zitten af...
Devices in config.sys worden geladen voor progjes in autoexec.bat
Tja hij kan wel leuk z'n netwerkkaart drivertje laden in config.sys , maar als het cardbus drivertje dan nog niet geladen is, dan zal dat niet helemaal werken.
Ik heb zo eigenlijk ook niet echt een oplossing.
Enneh, Norton ghost onder win95 (ik neem aan dat hierboven bedoeld wordt: het draaien van Ghost in een dos box onder win95/98
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Bij IBM DOS is dat zelfs standaard.
Weet ook wel een andere site waar't opstaat, maar die zit hier niet in m'n favo's, zalstrax ff opde zaak kijken.
Van Madge PCMCIA kaarten weetik dat je ze op de gewone manier kunt laden, maar dan eerst MADGECS.EXE moet laden (deze vind dan de cardbus).
Sowieso snap ik eigenlijk niet waarom je eerst in config.sys moet laden
Al mijn TCPIP dos diskette's zijn gewoon met de hand wat dat betreft.
Koffie: Ik zeg niet dat je ze daar MOET laden (van mij hoeft het iig. niet
Ik hoop dat je die site nog kunt vinden (of anders misschien ff een kopietje van de bestanden of een image van 1 van je floppen met tcp/ip ondersteuning kunt sturen).
Load device drivers from the command line at any time without rebooting.
Config.sys:
1
2
3
4
5
6
7
| DEVICE=A:\DOS\HIMEM.SYS /TESTMEM:OFF DEVICE=A:\DOS\EMM386.EXE I=B300-B7FF NOEMS DOS=HIGH,UMB FILES=40 BUFFERS=20 DEVICEHIGH=A:\NET\IFSHLP.SYS LASTDRIVE=Z |
Netwerk drivers laden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| REM *********** STARTUP NETWORK ECHO ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ» ECHO º Starting the network...... º ECHO ÈÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍŒ NET INITIALIZE NETBIND.COM UMB.COM TCPTSR.EXE TINYRFC.EXE NMTSR.EXE EMSBFR.EXE NET START |
inhoud van net directory:
CONNECT.DAT
EL90X.DOS
EMSBFR.EXE
files.txt
IFSHLP.SYS
INSTALL.INI
NDISHLP.SYS
NEMM.DOS
NET.EXE
NET.MSG
NETBIND.COM
NETH.MSG
NETWORKS
NMTSR.EXE
PROTMAN.DOS
PROTMAN.EXE
PROTOCOL
PROTOCOL.INI
SYSTEM.INI
TCPDRV.DOS
TCPTSR.EXE
TCPUTILS.INI
TINYRFC.EXE
UMB.COM
WCSETUP.INF
WFWSYS.CFG
Kun jij jouw net directory eens inpakken en sturen?
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Ik denk dat ik hier wel wat mee kan, ik ga ook maar eens kijken of realtek niet meer info heeft.
Want als ik naar een paar van die voorbeeld bootdisks kijk, dan zie ik dat sommige drivers van PCMCIA merken wel gewoon kunnen laden (hebben eigen cardbus driver aan boord?