Ik zoek een gaming pc binnen mijn budget. En aangezien ik nooit een goede desktop in huis heb gehad, heb ik hulp nodig. Ik heb momenteel een verouderde laptop en een xbox, en wil met een nieuwe goede desktop beide apparaten vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Gamen, ik heb momenteel een xbox, maar ik wil de nieuwe consoles vermijden. Wel wil ik graag mijn favoriete aankomende 'next gen' games kunnen spelen op medium/high stats. Zoals Battlefield 4, The Witcher 3 en The Division
- Standaard office/internet taken en licht photoshop werk
- Opname en geluidsmix software moet er probleemloos op kunnen draaien. Ik ga een studie sound engineer doen waar ik dit voor nodig zal hebben. Details van pc vereisten heb ik niet gekregen, maar er werd mij verteld dat een desktop/laptop met beetje gemiddelde specs en minder dan 5 jaar oud voldoende zou moeten zijn.
- Series en Films bekijken en streamen in HD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 800 euro, excl eventuele verzendkosten. Monitor, speakers, toetsenbord en muis ook niet meegerekend.
Randapparatuur waar het mee moet kunnen werken:
- Xbox 360 - streamen series/films
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Monitor, speakers, muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar kwaliteit is wel belangrijk. Gaat mij meer om synergie tussen de componenten en goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Sowieso windows 7 OS, maar dit kan ik zelf altijd nog aanschaffen.
- Verder een goede video kaart voor de games
- Minimaal 8 gb ram.
- Ca. 1 TB opslag op harde schijf
Verder wil ik er nog even bij zeggen: Dit is nieuw voor mij, ik heb zelf nog nooit een goede desktop aangeschaft. Deze laptop ooit, en die was toen goed genoeg voor waar ik deze voor nodig had.
Ik heb altijd gegamed op een xbox, Dit wil ik dus zoveel mogelijk op een desktop gaan doen, ik heb veel goede dingen hierover gehoord en het hele systeem met Steam spreekt mij veel meer aan dan iedere keer weer veel geld voor 1 game uit te geven.
Ik heb dus alleen hulp nodig met het samenstellen van een goede desktop, met een budget van 800 euro. Wetende dat ik uiteindelijk wel de eerder genoemde games op medium/hoge stats kan spelen zonder problemen.
Graag jullie hulp!!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Gamen, ik heb momenteel een xbox, maar ik wil de nieuwe consoles vermijden. Wel wil ik graag mijn favoriete aankomende 'next gen' games kunnen spelen op medium/high stats. Zoals Battlefield 4, The Witcher 3 en The Division
- Standaard office/internet taken en licht photoshop werk
- Opname en geluidsmix software moet er probleemloos op kunnen draaien. Ik ga een studie sound engineer doen waar ik dit voor nodig zal hebben. Details van pc vereisten heb ik niet gekregen, maar er werd mij verteld dat een desktop/laptop met beetje gemiddelde specs en minder dan 5 jaar oud voldoende zou moeten zijn.
- Series en Films bekijken en streamen in HD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 800 euro, excl eventuele verzendkosten. Monitor, speakers, toetsenbord en muis ook niet meegerekend.
Randapparatuur waar het mee moet kunnen werken:
- Xbox 360 - streamen series/films
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Monitor, speakers, muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar kwaliteit is wel belangrijk. Gaat mij meer om synergie tussen de componenten en goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Sowieso windows 7 OS, maar dit kan ik zelf altijd nog aanschaffen.
- Verder een goede video kaart voor de games
- Minimaal 8 gb ram.
- Ca. 1 TB opslag op harde schijf
Verder wil ik er nog even bij zeggen: Dit is nieuw voor mij, ik heb zelf nog nooit een goede desktop aangeschaft. Deze laptop ooit, en die was toen goed genoeg voor waar ik deze voor nodig had.
Ik heb altijd gegamed op een xbox, Dit wil ik dus zoveel mogelijk op een desktop gaan doen, ik heb veel goede dingen hierover gehoord en het hele systeem met Steam spreekt mij veel meer aan dan iedere keer weer veel geld voor 1 game uit te geven.
Ik heb dus alleen hulp nodig met het samenstellen van een goede desktop, met een budget van 800 euro. Wetende dat ik uiteindelijk wel de eerder genoemde games op medium/hoge stats kan spelen zonder problemen.
Graag jullie hulp!!!