Alleen een bod en toch feedback?

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 10:34

l3p

www.^.nl

Topicstarter
Heb gezocht op tweakers maar kon er niet echt info over vinden.

Ik probeer dus altijd heel erg mijn best te doen op V&A.
Blijf ook altijd heel netjes, begin met hallo en sluit af met een groet, zoals de meeste tweakers.
Dit is ook wel te zien bij mijn 105x5 sterren feedback.

Gisteravond kreeg ik een DM met korte zin en bod van iemand welke totaal onredelijk was naar mijn mening.
Dus deze persoon kreeg kort een grappig antwoord terug.
Vervolgens heb ik hem nog netjes beantwoord op wat vragen.
Nadat hij zei dat hij toch niet meer wilde betalen omdat de namaak versie hiervan, nieuw net zo duur is heb ik hem uitgelegd dat hij ze dan inderdaad beter nieuw kan kopen.

Een uur later kreeg ik feedback met Voldoet aan beschrijving:Score: 3 Communicatie:Score: 2 omdat ik onbeleefd zou zijn.

Mijn vraag is dus .. mag iemand sowieso feedback achterlaten als er 0% kans was dat er ooit een transactie zou plaatsvinden?

*edit* Ik zie zojuist dat hij wel zijn feedback info aangepast heeft, toch ben ik benieuwd naar de bovenstaande vraag.

[ Voor 6% gewijzigd door l3p op 30-08-2013 18:20 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Communicatie blijft natuurlijk een twistpuntje soms, maar voldoet aan beschrijving kun je natuurlijk niet op beoordeeld worden.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-10 21:53
l3p schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:16:
Mijn vraag is dus .. mag iemand sowieso feedback achterlaten als er 0% kans was dat er ooit een transactie zou plaatsvinden?
Feedback achterlaten mag volgens mij alleen als er sprake is van een overeenkomst.
Als er geen overeenkomst is, kan je een mod vragen de feedback te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2de keer sorry voor de slechte feedback. Was toen al erg pissig en dat van die rode komkommer was een beetje de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De beoordeling is verwijderd (ook omdat Rottenbrains het via mail gevraagd had). :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 10:34

l3p

www.^.nl

Topicstarter
Bedankt iedereen :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!