Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45
Richard89 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:26:
"verzonden naar de winkel" hoelang duurt t ongeveer zodat je m daadwerkelijk af kunt halen?
Dat vroeg ik me dus ook af, er staat bij bepaalde producten direct afhalen maar je krijgt nog een mail dat je de producten kunt afhalen. Heb dat niet bij alles, maar je kunt gewoon altijd langsgaan en vragen.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:08
Musta schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:32:
[...]

Dat vroeg ik me dus ook af, er staat bij bepaalde producten direct afhalen maar je krijgt nog een mail dat je de producten kunt afhalen. Heb dat niet bij alles, maar je kunt gewoon altijd langsgaan en vragen.
Ok. en er staat overal alleen vandaag afhalen, maar ik wil morgen ivm koopavond..
is dat mogelijk of is dat per winkel verschillend? anders ga ik ze straks bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. en er staat overal alleen vandaag afhalen, maar ik wil morgen ivm koopavond..
is dat mogelijk of is dat per winkel verschillend? anders ga ik ze straks bellen
Waar zie je dat staan? Je kan je beste even eerst even gewoon het filiaal bellen voor de voorraad, want die verschilt nogal met de informatie op de website. Ik kreeg 1 werkdag na mijn bestelling netjes een mailtje van het filiaal dat die niet op (allemaal) voorraad was. Ik heb een flauw vermoeden dat de informatieverstrekking per filiaal verschilt, dus even bellen 8)7

P.S. volgens mij kan je ook gewoon telefonisch een product reserveren in het filiaal mocht die op de website daar af te halen zijn, scheelt weer bestelling plaatsen en wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:54:
[...]

Waar zie je dat staan? Je kan je beste even eerst even gewoon het filiaal bellen voor de voorraad, want die verschilt nogal met de informatie op de website. Ik kreeg 1 werkdag na mijn bestelling netjes een mailtje van het filiaal dat die niet op (allemaal) voorraad was. Ik heb een flauw vermoeden dat de informatieverstrekking per filiaal verschilt, dus even bellen 8)7

P.S. volgens mij kan je ook gewoon telefonisch een product reserveren in het filiaal mocht die op de website daar af te halen zijn, scheelt weer bestelling plaatsen en wachten 8)7
nou bij het kopen, zie je alle winkels op de kaart, dan kun je aanvinken vandaag afhalen, morgen (of overmorgen) leverbaar of later leverbaar.

als ik dan morgen leverbaar aanvink krijg ik geen enkele winkel te zien, vandaar dat ik dacht dat het perse vandaag afgehaald moet worden. maar in de mail staat vervolgens dat het ook nog 8 dagen later kan.

ik heb al 1 mail binnen dat t klaar ligt, de andere wacht ik nog even op en dan ga ik ze ffkes bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Goed dat ik belde dus.. 1 artikel 2x besteld maar er was er nog maar 1..

de Devolo DEVOLO DLAN 85 HS MINI STARTER

Handig, hoef ik geen kabel meer te trekken :) en dat voor 5 euro.. via PW is ie zelfs 50 euro

edit: Den Helder heeft ze dus NIET meer.. (en mijne ligt al aan de kant om zo opgehaald te worden) :) maar er waren nog paar winkels die m wel hadden volgens de site

[ Voor 28% gewijzigd door Richard89 op 04-09-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard89 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:24:
Goed dat ik belde dus.. 1 artikel 2x besteld maar er was er nog maar 1..

de Devolo DEVOLO DLAN 85 HS MINI STARTER

Handig, hoef ik geen kabel meer te trekken :) en dat voor 5 euro.. via PW is ie zelfs 50 euro

edit: Den Helder heeft ze dus NIET meer.. (en mijne ligt al aan de kant om zo opgehaald te worden) :) maar er waren nog paar winkels die m wel hadden volgens de site
Oh op die manier, maar beter 1 in de hand, dan 8)7
Was bij mij ook zo, had er 3 besteld, maar 2 op voorraad, toch blij, moet trouwens nog ophalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Maar is dit nu een teken dat het heel slecht gaat met Dixons?

alles dik onder inkoop verpatsen, doe je niet zomaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang het product gereserveerd blijft voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:05:
Weet iemand hoe lang het product gereserveerd blijft voor jou?
in mijn mail stond 8 dagen als je verhinderd bent, maar ik denk dat je dan het best even kunt bellen, dan leggen ze m misschien ergens anders neer met een notitie ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx ik ga ze gewoon even reserveren :). Binnen die termijn kom ik wel bij die Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Net een Philips AS851 Docking Station gehaald voor 99 euro bij de Dixons in Hilversum.

http://www.dixons.nl/beel...s851-docking-station.html

Nu lees ik net dat ik ook nog eens 50 euro terug krijg van Philips zelf:

http://www.philips.nl/con...hilips_Audio_A6_NL_LR.pdf

pricewatch: Philips Fidelio AS851 Dockingstation voor Android (Zwart)

Ik zeg goede deal ;) >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Radjesh op 04-09-2013 17:40 ]

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ook mijn USB-sticks zijn zonder enig bericht geannulleerd. SR3 is wel binnengekomen, en de twee afgeprijsde Sony covers ook (aparte bestellingen). Dat wordt een negatieve shopreview.

Per email ook nog een zeer arrogante reactie mogen ontvangen: ''dat het logisch is dat er niet in één bestelling zowel producten voor afhalen als voor verzenden gekozen kunnen worden''. Heb ze toch verzocht dit dan voortaan fatsoenlijk te melden aan klanten, vooraf aan de betaalfase.

Opsomming:

- Black ops 2 Hardened gereserveerd, opeens niet meer leverbaar.
- 2x 16GB USB sticks voor €5,- per stuk, zonder opgaaf van reden of enig ander vorm van communicatie gewoon geannuleerd.
- Bestellingen waarin zowel afhaal- als verzendproducten worden geplaatst, worden gewoon voor de helft afgehandeld. Over het ophaal gedeelte van de bestelling krijg je verder niets te horen, daar moet je zelf maar achteraan. Die producten voor afhalen moeten wel online worden afgerekend, maar worden verder nooit geleverd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Die eerste is echt een superkoopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Radjesh schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:39:
Net een Philips AS851 Docking Station gehaald voor 99 euro bij de Dixons in Hilversum.

http://www.dixons.nl/beel...s851-docking-station.html

Nu lees ik net dat ik ook nog eens 50 euro terug krijg van Philips zelf:

pricewatch: Philips Fidelio AS851 Dockingstation voor Android (Zwart)

Ik zeg goede deal ;) >:)
Damn, 50 euro voor dat ding uiteindelijk! Super deal! _/-\o_
Zojuist ook maar besteld. Altijd een leuk cadeautje voor iemand :D

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Richard89 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:50:
Maar is dit nu een teken dat het heel slecht gaat met Dixons?

alles dik onder inkoop verpatsen, doe je niet zomaar toch?
Ze moeten van die oude zooi af, dat werd mij aan de telefoon verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albveld
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:56
veryip schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:57:
hier niets dan lof :) welliswaar alleen "bezorgen" artikelen gekocht maar al met al toch een leuke "buit"

......

1 x 14" HP laptoptas a 10 euro

......
Dank voor de tip, ook ff opgehaald. Past prima bij de 14" HP/Wehkamp laptop van onlangs :) ...

• Richard89
MeltedForest schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:58:
[...]

Ah, oke :) Jammer dat Black Ops 2 al weg was :(

• Musta
Yellowneck schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:57:
[...]

Damn, 50 euro voor dat ding uiteindelijk! Super deal! _/-\o_
Zojuist ook maar besteld. Altijd een leuk cadeautje voor iemand :D
Werd net gebeld dat die in Rotterdam niet meer verkrijgbaar is, wel nette service. Top!
Had het gisteravond besteld

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Van de week gekeken bij Dixons in Gouda, laatst zijn ze verhuist naar een groter pand. De opruiming daar was dan ook vrij kansloos, een minitafeltje met troep :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Richard89
Wel een k*t actuele voorraad.. nu al 2 dingen die nu nog op de site staan maar ze niet meer hebben.. dat is wel jammer

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Over de Philips AS851 Docking Station welk ik net opehaald heb bij dixons. Die van mij is een engelse versie waarop misschien geen cashback zit. ( zat ook alleen een uk stekker bij). Deze gaat dus mooi weer terug.

• Quadradial
  • Laatst online: 01-08 14:49
Ik ben gestopt met de hele Dixons/Mycom franchise.
Bestelling geplaatst en zou de volgende dag er moeten zijn: was er niet.
Volgende dag nog steeds niet. Leveringsdatum op de dag ervoor.
Heb het laten annuleren en 4 weken later een belletje van mycom "je bestelling is net binnen"

Indien ik ze ECHT nodig heb bel ik ze of ze het op voorraad hebben en dan haal ik het zelf wel op.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Richard89
ja die voorraad check op de site heeft echt superveel nut...

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02
Het beste is naar de winkel gaan, koopjes die ik had stonden ook niet eens op de site.

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 05-09-2013 11:26 ]

• Richard89
Ja ik ga vanmiddag ff langs :) kijken wat er allemaal nog te halen valt voor n prikkie :)

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

dennisvdweg schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:26:
Het beste is naar de winkel gaan, koopjes die ik had stonden ook niet eens op de site.
Het beste is eerst even bellen of ze wel in de winkel hebben liggen wat je wil gaan kopen en dan laten reserveren/achterhouden door hun en dan dezelfde dag ophalen. Het voorraadsysteem van de website klopt van geen kant. Toen ik Dixons Almere aan de lijn had vertelden ze me trouwens dat het online voorraadsysteem was gecrashed, dus dat verklaart wel het een en ander :+.

Verwijderd

Vandaag de Terratec bluetooth receiver opgehaald, helaas wilt die niet pairen met mijn iPhone 4 en iPad 2 :-(
Zou het toch moeten doen? Morgen maar even teruggaan...

• WhySoSerious?
De bluetooth receiver werkt hier perfect met mijn note 2.
Heb je hem al opgeladen? en je moet de knop lang inhouden tot dat het blauw lampje snel knippert.

[ Voor 10% gewijzigd door WhySoSerious? op 05-09-2013 19:36 ]

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
Soldaaatthijs schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:14:
Over de Philips AS851 Docking Station welk ik net opehaald heb bij dixons. Die van mij is een engelse versie waarop misschien geen cashback zit. ( zat ook alleen een uk stekker bij). Deze gaat dus mooi weer terug.
Hier zit er ook een Engelse stekker bij, maar onderin de doos tevens een Hollandsche. Cashback is inmiddels aangevraagd.

Dank aan degene die deze aanbieding en cashback heeft gemeld.

• Radjesh

Radjesh

hoi

Flabbergast schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:05:
[...]

Hier zit er ook een Engelse stekker bij, maar onderin de doos tevens een Hollandsche. Cashback is inmiddels aangevraagd.

Dank aan degene die deze aanbieding en cashback heeft gemeld.
Geen dank ;)

Hier idd ook een engelse en nederlandse stekker :)

Niet

Verwijderd

dennisvdweg schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:35:
De bluetooth receiver werkt hier perfect met mijn note 2.
Heb je hem al opgeladen? en je moet de knop lang inhouden tot dat het blauw lampje snel knippert.
Hij was inderdaad opgeladen, netjes instructie gevolgd en eerst half uurtje opgeladen. 4 sec de knop ingedrukt gehouden en dan knippert die inderdaad, maar kan eindeloos wachten, pairt niet na eindeloze pogingen 8)7
Ik hoor zelfs het piepgeluidje uit de boxen dat die bezig is te pairen, rare zaak... bij de recensies lees ik ook geen klachten en problemen met de iPhone/iPad :?
Ik ga morgen maar even terug naar de winkel...

Verwijderd

Staat de bluetooth op je iOS device wel aan :P?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:25:
Staat de bluetooth op je iOS device wel aan :P?
Ja zover was ik ook wel lol 8)7
Ik heb nog zo'n goedkoop bluetooth speakertje, die pairt wel prima met de iphone en ipad, dus ben een beetje einde raad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGG
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

RGG

Contact opgenomen met Dixons over de envelop met stickers, waar geen USB stick inzat, reactie Dixons:

Dank voor uw e-mail.

Uw bestelling is geannuleerd.
Het product wat u geprobeerd heeft te bestellen is niet op voorraad en is niet meer na te bestellen. Dit product wordt niet meer geproduceerd.
Uw aankoopbedrag is dan ook op 02-09 teruggestort.

De stickers waren een actie van ons maar die hadden ook niet verstuurd moeten worden.

Het stomme is dat er momenteel nog eentje op voorraad is bij een filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 14-09 21:37
Ik had ook 2 van de USV sticks besteld, maar deze waren ook zonder email geannuleerd. Daarom een mail gestuurd naar Dixons om op zoek te gaan naar een oplossing. Uiteindelijk afgesproken dat ik Een Icidu slide USB 3.0 stick voor €10 kon kopen ipv €15,99. Mooie deal dus 2 stuks besteld. Nu blijkt er toch een van de €5 sticks binnen gekomen te zijn! dus een stick omgewisseld voor de stick van €5,00 Kortom, top opgelost door Dixons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Vandaag mijn pakketje (Epic Mickey2 ps3) opgehaald bij de postkantoor.
Zitten er ook 5 van die stickers bij..
Op factuur staat ook dat ik er 5 heb georderd naast de game =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:19:
[...]

Hij was inderdaad opgeladen, netjes instructie gevolgd en eerst half uurtje opgeladen. 4 sec de knop ingedrukt gehouden en dan knippert die inderdaad, maar kan eindeloos wachten, pairt niet na eindeloze pogingen 8)7
Ik hoor zelfs het piepgeluidje uit de boxen dat die bezig is te pairen, rare zaak... bij de recensies lees ik ook geen klachten en problemen met de iPhone/iPad :?
Ik ga morgen maar even terug naar de winkel...
Als je de knop 4 seconden inhoudt gaat hij aan en knippert hij heel even. Als je hem 7-8 seconden inhoudt dan gaat hij in pair mode en knippert hij sneller en een hele tijd achter elkaar.
Bij mij kostte het zelfs in pair mode nog 20 pogingen voor hij het uiteindelijk goed deed. Hij gaf steeds de melding wrong password op mijn android apparaten.

Bij mij is een van mijn bestellingen na 4 dagen geannuleerd zonder dat ik een bericht gehad heb. Dit is vaker gebeurd bij Dixons en ik vind het zelf heel erg slecht dat ze niets laten weten. Je moet maar inloggen op de website om daar achter te komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Chrizzly op 07-09-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrizzly schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:27:
[...]

Als je de knop 4 seconden inhoudt gaat hij aan en knippert hij heel even. Als je hem 7-8 seconden inhoudt dan gaat hij in pair mode en knippert hij sneller en een hele tijd achter elkaar.
Bij mij kostte het zelfs in pair mode nog 20 pogingen voor hij het uiteindelijk goed deed. Hij gaf steeds de melding wrong password op mijn android apparaten.

Bij mij is een van mijn bestellingen na 4 dagen geannuleerd zonder dat ik een bericht gehad heb. Dit is vaker gebeurd bij Dixons en ik vind het zelf heel erg slecht dat ze niets laten weten. Je moet maar inloggen op de website om daar achter te komen.
Thnx voor je reactie, ik kwam er pas gisteren in het filiaal achter dat je inderdaad de knop 10 sec ingedrukt moet houden om te pairen, verkeerd gelezen, zag alleen die 4 staan 8)7
Wat het knipperen van de eerste 4 seconden en geluidje daarbij als doel heeft is mij een raadsel, maar goed, hij doet het inmiddels! Leuk dingetje voor 5 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

MeltedForest schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:40:
Ik had vrijdag twee games besteld, Forza Motorsport 4 en F1 Race Stars. F1 Race Stars stond op direct afhalen, Forza 4 op 'morgen beschikbaar' bij mijn lokale Dixons.

Ik wou ze zaterdag beide gaan afhalen (was toevallig in de stad) maar kreeg bij de kassa meegedeeld dat ze Forza 4 helemaal niet hadden, en dat F1 Race Stars nog onderweg was. Dat wisten ze blijkbaar vrijdagmiddag ook al, maar even een mailtje doen is teveel werk voor Dixons. Echt communicatief vaardig zijn ze niet, als ik er zelf achteraan moet gaan.

Oja, nu is Forza 4 opeens 14,99 in plaats van 10,- dus dat schiet ook al niet op.
Nou, het kan dus blijkbaar nog leuker. Afgelopen donderdag bericht gehad dat ik F1 Race Stars kon ophalen. Ik daar naar toe, gemeld dat ik voor mijn bestelling kwam. Meneer loopt even naar achter, ik kijk even naar de andere games die daar in de schappen liggen.

Meneer komt weer terug met F1 Race Stars en de melding: "Forza 4 is niet meer leverbaar, dus die kan ik je niet meegeven." Ik wijs even naar de schappen: "Daar staat Forza 4 gewoon in de schappen." Na een hele discussie met de filiaalmanager en 8x in de computer het artikelnummer nagekeken te hebben, uiteindeiljk toch nog voor de 10 euro meegekregen (in de winkel stond er ook een sticker met 14,99 op).

In case of tl;dr:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/20130906_180151.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 12:35
MeltedForest schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:58:
[...]

In plaats van dat ze dan ook ons winkeliers die korting geven zodat we met de prijzen mee kunnen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nog bedankt voor het melden van Philips Fidelio deal. Goedkoopste optie was ooit via AndroidWorld 125 - 50 = 75. Maar 50,- plus wat parkeergeld is toch een betere deal. Hilversum Outlet in Hilvertshof had er gisterenochtend nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:04
Leuk man, had Forza 4 gekocht via de webwinkel en ik vind het al lang duren dat ik mailtje kreeg of ik mijn game kwam ophalen. :) blijkt nu dat ze hem verkeerd verwerkt hebben en dat hij niet naar de winkel is gestuurd, maar dat ze hem zouden opsturen. Helaas hadden ze hem niet meer op voorraad dus is mijn order geannuleerd en is de game ondertussen duurder geworden.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele dixons artikelen ook via de V&D site te bestellen (gratis bezorgen of afhalen filiaal), zelfde prijzen!

http://www.vd.nl/elektron...dia-remote/gdi428795.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook twee bluetooth Terratec adapters besteld, volgens de mail kon ik ze beide afhalen en uiteindelijk lag er maar één voor me klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Thanx... toevallig dat ik naar amsterdam ga morgen (want niet op voorraad bij de Dixons in mijn buurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:49
Philips AS351 Docking Station voor 79,99 ipv 129,-

http://www.dixons.nl/beel...station.html#.Ui8Bmj_9U08

pricewatch: Philips Fidelio AS351

tot 30 september geeft Philips daar ook nog 20 euro cashback op, zie:

Laat maar..

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:34
Iemand al bericht van de cashback?

Philips AS851 Docking Station

• Radjesh

Radjesh

hoi

ijsbeer1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:05:

Nog niet.

Niet

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
Ik heb de 7700 besteld, ook cashback aangevraagt, maar vervolgens ook niks teruggehoord...

Verwijderd

Ik kan de iPad topic niet meer terugvinden, maar zojuist mail gehad betreffende de uitverkoop van a.s. zaterdag:

Graag geven wij u meer informatie over uw VIP-toegang tot onze magazijnuitverkoop van zaterdag 28 september.

Zoals eerder aangegeven, bent u van harte welkom tussen 08:00 en 10:00 voordat de officiële verkoop begint. De korting, die kan oplopen tot 70%, geldt op tablets, notebooks, camera’s, games en veel meer. Tevens zal tijdens deze VIP toegang ons managementteam aanwezig zijn om vragen te beantwoorden.

De onderstaande VIP-card, met daarop uw naam en unieke code, fungeert als toegangsbewijs. Zonder deze VIP-card kunnen we u geen toegang geven. Wij vragen u daarom deze card uit te printen en mee te nemen. Iedere unieke code is geldig voor één persoon en wordt na het eerste gebruik direct ongeldig.

• Richard89
mij benieuwen wat voor games er zoal zullen liggen.. wil eigenlijk nog wel goedkoop een COD black ops 1/2

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:34:
Ik kan de iPad topic niet meer terugvinden
Wazig ja, waar is dat dixonstopic nu ineens gebleven. :?

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:43
Als iemand niet gaat naar die uitverkoop en wel een code heeft voor de 8 uur sale, hou ik me aanbevolen...

Life is what happens while you're busy making other plans

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:49
@ASW1 : dat topic staat nu bij het shopping forum

Laat maar..

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:52
frumper schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:05:
Als iemand niet gaat naar die uitverkoop en wel een code heeft voor de 8 uur sale, hou ik me aanbevolen...
Ik ook, ik zou er ook graag naartoe willen!

• WhySoSerious?
Ik heb nog geen vip code gekregen via mail, terwijl ik die andere mailtjes over de ipad wel allemaal heb gekregen.

• Radjesh

Radjesh

hoi

ijsbeer1 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:05:

Ondertussen wel, aanvraag is in behandeling. Bevestiging gehad via de mail ;)

Niet

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:34
Bericht over uw deelname aan - €50,- Philips Audio Actie

Geldige registratie - €50,- Philips Audio Actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
De PlayStation Vita Console met 3G en wifi of zonder 3G nu voor 109.- en met de gulle gift code slechts € 99.-

pricewatch: Sony PlayStation Vita 3G Zwart

pricewatch: Sony PlayStation Vita WiFi Zwart

Killzone: Shadow Fall PS4 nu voor € 39,99 en met de gulle gift code slechts € 34,99

pricewatch: Killzone: Shadow Fall, PlayStation 4

[ Voor 89% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-12-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 14-09 21:37
Jammer dat er zo weinig echt goede titels voor de PS Vita zijn. Buiten Fifa zou ik er geen een weten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Misschien ff melden voor domme mensen zoals ik, dat je dus wel nog een geheugenkaart er bij moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:11

vectormatic

Warlock of the doorlock

Zingo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:29:
Jammer dat er zo weinig echt goede titels voor de PS Vita zijn. Buiten Fifa zou ik er geen een weten :(
Alle Fifa games voor de Vita zijn dezelfde engine met slechts een update van spelers, dus tenzij je bereid bent 30 euro meer te betalen voor nieuwe spelers kan je het beste een oude versie 2e hands kopen

Kwa goeie games voor de vita: Killzone mercenary, Gravity Rush, Wipeout 2048, Uncharted golden abyss, LittleBigPlanet, Tearaway, Dragons Crown, Persona 4 Golden, Muramasa Rebirth.

En daarnaast nog multiplatform games die je prima onderweg kan spelen: Rayman origins/legends, NFS: most wanted, Sonic All Stars Racing Transformed

Daarnaast heb je op PSN ook nog een hoop goede indie games, zoals Guacamelee! Soundshapes, sinds kort Terrari en Spelunky, en binnenkort ook Minecraft. Ook zijn er een hoop PSP en PSone game te downloaden en te spelen.

Overigens is de lijst die ik net opnoem gewoon of the top of my head, er zijn nog een hoop meer goeie games die het spelen meer dan waard zijn.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:14
vectormatic schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:43:
[...]

Alle Fifa games voor de Vita zijn dezelfde engine met slechts een update van spelers, dus tenzij je bereid bent 30 euro meer te betalen voor nieuwe spelers kan je het beste een oude versie 2e hands kopen

Kwa goeie games voor de vita: Killzone mercenary, Gravity Rush, Wipeout 2048, Uncharted golden abyss, LittleBigPlanet, Tearaway, Dragons Crown, Persona 4 Golden, Muramasa Rebirth.

En daarnaast nog multiplatform games die je prima onderweg kan spelen: Rayman origins/legends, NFS: most wanted, Sonic All Stars Racing Transformed

Daarnaast heb je op PSN ook nog een hoop goede indie games, zoals Guacamelee! Soundshapes, sinds kort Terrari en Spelunky, en binnenkort ook Minecraft. Ook zijn er een hoop PSP en PSone game te downloaden en te spelen.

Overigens is de lijst die ik net opnoem gewoon of the top of my head, er zijn nog een hoop meer goeie games die het spelen meer dan waard zijn.
Batman, football manager, assasins creed om je lijstje aan te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 06:04
De PlayStation Vita Console met 3G en wifi of zonder 3G nu voor 109.- en met de gulle gift code slechts € 99.-

pricewatch: Sony PlayStation Vita 3G Zwart

pricewatch: Sony PlayStation Vita WiFi Zwart

Killzone: Shadow Fall PS4 nu voor € 39,99 en met de gulle gift code slechts € 34,99

pricewatch: Killzone: Shadow Fall, PlayStation 4
De Vita's zijn demomodellen. Dus daarom zijn ze zo goedkoop

[ Voor 89% gewijzigd door donald_dick op 20-12-2013 11:02 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
Voorraad klopt dikwijls totaal niet....Kinkenstraat heeft net afgebeld.
Van de zomer gebeld voor ipaddock(Philips 7700) met amstelveen(had voorraad volgens site)
Deze wees mij door naar het V&D(dixons) en deze had een exemplaar(volgens site géén).
Bellen doet soms wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Hier in Leeuwarden gister 1 besteld en werd net keurig gebeld dat ze hem voor mijn achterhouden. er waren nog 2. Zie ze trouwens nu niet meer op de site staan.

[ Voor 26% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-12-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 13:16
Zojuist iemand van Dixons aan de lijn gehad: ze zijn bijna overal uitverkocht, website loopt (wederom) enkele dagen achter met de voorraden..

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
donald_dick schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:02:
[...]

De Vita's zijn demomodellen. Dus daarom zijn ze zo goedkoop
Nope die van mij met 3G en Wifi was geseald in doos en € 89 betaald :+

[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-12-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 23:21
dennisvdweg schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:58:
[...]

Nope die van mij met 3G en Wifi was geseald in doos en € 89 betaald :+
Hoe heb je 89 betaald? Airmiles ofzo? Ik moest 99 betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
€ 10 Gulle gift korting al online gedaan en toen bij afhalen weer € 10 korting door de bon van de Gulle gift die in de folder staat :P paar weken terug ook met fifa 14 gedaan *)
Gepost door: Why So Serious? op 20-12-2013 15:10
van budgetgaming gelezen, neem aan dat dit ook van dennis is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
RenaldoN schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:58:
[...]

Batman, football manager, assasins creed om je lijstje aan te vullen
En vergeet Remote Play niet, werkt perfect met de PS4, als de vrouw achter de tv wil kan ik verder spelen met de Vita _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Musta schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:27:
[...]

van budgetgaming gelezen, neem aan dat dit ook van dennis is :p
Hij was 109 standaard, dus na gulle gift, werd ie 99. Ik vraag me dus af waar dat extra tientje korting vandaan komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Dat staat er toch :+ ze staan weer op de website niet veel meer is echt snel gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-12-2013 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
dennisvdweg schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:13:
Dat staat er toch :+ ze staan weer op de website niet veel meer is echt snel gegaan.
Maar jij schreef dat je 89 betaalde, hoe? :P
Die link die jij geeft staat ook gewoon 109, dus na gulle gift 99 ;) Nog steeds geen antwoord op die 89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Nostordici schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:22:
[...]

Maar jij schreef dat je 89 betaalde, hoe? :P
Die link die jij geeft staat ook gewoon 109, dus na gulle gift 99 ;) Nog steeds geen antwoord op die 89
Op website betalen met gulle gift code en dan bij ophalen nogmaals je eigen code meenemen uit de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcc88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 06:54
Cyclonic schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:27:
[...]

Op website betalen met gulle gift code en dan bij ophalen nogmaals je eigen code meenemen uit de folder.
Dat is knap?
Bij afhalen krijg ik geen scherm om een code in te voeren, alleen bij bezorgen.
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Blijkbaar moet daar de optie 'bezorgen' beschikbaar voor zijn.

Wanneer je die kiest kun je de code invullen, daarna teruggaan en voor afhalen kiezen. Nu staan er 2 producten, waarvan je de 'bezorgen' moet verwijderen, daarna kun je de af te halen bestelling gewoon voltooien en blijft de code geactiveerd.

En je moet een onoplettende medewerker hebben, maar die schijnen wijdverspreid te zijn bij Dixons.

Overigens ben ik tegen deze vorm van software fraude, dat het kan wil niet zeggen dat het mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Oke er zijn weer een aantal goedkope titels, alleen afhalen zoals:

PS3:

Kung Fu Rider - € 2,50
Sonic & All-Stars Racing Transformed - € 2,50
Skyrim Legendary Edition € 5
Bethesda The Elder Scrolls Skyrim - € 5
Aliens: Colonial Marines Limited Edition - € 5
RAGE: Anarchy Edition - € 5
Dishonored - € 10
Bioshock Infinite € 10
Assassins Creed Revelation - € 10
Mass Effect 3 - € 10
Crysis 3 - € 10
Ghost Warrior - € 10
Borderlands 2 - € 10
Ghost Recon: Future Soldier - € 10
Far Cry 3 - € 15
Dead Space 3 Limited Edition - € 15
Tomb Raider Survival Edition - € 20

Wii U:

New Super Mario Bros - € 5
NintendoLand - € 5

Vita:

Lumines Electronic Symphony - € 2,50
Unit 13 - € 15

[ Voor 49% gewijzigd door WhySoSerious? op 16-01-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Gaat niet goed bij Dixons, kies PS3 Bethesda Rage CE Anarchy game van 5 euro moet ik 19,99 euro betalen.... geldt ook voor de WII U games..... gaat ook daar fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Wasabi! schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:10:
Gaat niet goed bij Dixons, kies PS3 Bethesda Rage CE Anarchy game van 5 euro moet ik 19,99 euro betalen.... geldt ook voor de WII U games..... gaat ook daar fout...
Ja zie het nu ook, wacht nog wel even met noteren, ga zo even naar de winkel om te kijken wat er is.

Ze zijn er wel mee bezig, alles wordt nu toegevoegd aan de sales pagina

Prijzen zijn aangepast en werken nu wel! koop ze! :+

[ Voor 19% gewijzigd door WhySoSerious? op 16-01-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 22:12
http://www.dixons.nl/game...ire-complete-edition.html

LA Noire Complete Edition voor 5 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Ja als je nog wat ziet graag even noteren het is wat te veel om allemaal hier neer te zetten :P

Philips SHE9000 - € 19,95

pricewatch: Philips SHE9000/10 (Zwart)

[ Voor 60% gewijzigd door WhySoSerious? op 16-01-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik ga kijken of ik die vanmiddag kan oppikken voor dat geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Ik kan geen andere winkel selecteren voor de reservering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
SODIMM, 2GB, van 19,99 voor 24,99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.dixons.nl/game...edition.html#.UtfQAhCwZcQ

Ik snap het niet.. Als er afhalen staat, hoezo moet ik dan eerst betalen en laten ze de winkels niet zien? Krijg je bij het laatste onderdeel de keuze dan om een winkel te kiezen waar je hem kunt afhalen?

Bij Dishonored krijg ik dat helemaal niet te zien, en zie ik alleen de winkels.

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 16-01-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:48
Sony PS Vita Memory Card 16GB €20 :9

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
Er gaat iets fout met die website. Een spel is alleen af te halen en als je die wil reserveren dan moet je betalen en staat er bezorgen. Ook lijkt het alsof ik een spel gereserveerd heb in een winkel waar deze niet beschikbaar was.
En die a href voor de saleopveel valt over het midden van de pagina waardoor je nergens anders op kan klikken. Gelukkig is er F12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

offtopic:
[quote]pinokkia schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:29:
Sony PS Vita Memory Card 16GB €20 :9
[/quote]
Belachelijk dan Sony nogsteeds zoveel geld vraagt voor zo weinig gig. Waarom niet gewone sd kaartjes laten gebruiken :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Kecin op 16-01-2014 13:37 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb Rage CE en LA Noire CE besteld voor 10 euro totaal (afhalen) Ben benieuwd of ik ze inderdaad af kan halen :)

[update]
Effe gebeld, maar LA Noire hebben ze alvast niet meer ;) Rage nog wel, dus die gaan we dan maar ophalen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Tomba op 16-01-2014 15:41 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:14
Jammer dat ze de 16gb vita geheugen kaartje niet in Apeldoorn hadden. Had ik mijn 32gb kunnen vervangen die toch veel te groot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Hang niet te zwaar aan eventuele voorraadindicaties. Ik ga ervan uit dat ze hun rommelige website nog steeds niet op orde hebben. Sommige producten die op voorraad staan op de site, zijn niet leverbaar in de winkels en vice versa. Om teleurstellingen te voorkomen ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben net op tijd naar binnen gegaan bij Dixons in Oss, laatste exemplaar (daar lag echt bijna niks qua sale want is een kleine filiaal) Medewerker wist blijkbaar niet dat die €5,- kostte nadat die op de site had gekeken en hem had gescand :+ En gelukkig laten de stickers geen resten achter, wel warm maken met je adem ;)

Als je goed kunt zien, dan kun je nog de oorspronkelijke prijs zien van 44 euro.

(verkoper vond het ook spotgoedkoop, want hij had ook Skyrim gespeeld en wist af van deze editie :+ )

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/1afe4348d567b25e1ab9586dbb3cc7e7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Dussss.

Moeten ze leveren of niet. Riekt naar oplichting dit.
Heb nu bij 2 Dixons Nintendoland besteld en zou voorradig zijn krijg van allebei door helaas is de laatste net verkocht.

In mijn orderhistorie staat: Is verzonden naar de winkel dus dan moet ie er toch zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
iPodKiller schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:53:
Ben net op tijd naar binnen gegaan bij Dixons in Oss, laatste exemplaar (daar lag echt bijna niks qua sale want is een kleine filiaal) Medewerker wist blijkbaar niet dat die €5,- kostte nadat die op de site had gekeken en hem had gescand :+ En gelukkig laten de stickers geen resten achter, wel warm maken met je adem ;)

Als je goed kunt zien, dan kun je nog de oorspronkelijke prijs zien van 44 euro.

(verkoper vond het ook spotgoedkoop, want hij had ook Skyrim gespeeld en wist af van deze editie :+ )

[afbeelding]
Op de site is de legendary toch 10? Overigens had ik er laatst ook 2 voor deze prijs bij de magazijnuitvrrkoop

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De PS3 versie is gewoon 5 euro, staat zelfs op de site. Misschien dat andere versies 10 kosten.

Ik heb hem heb iig direct opgehaald zonder enige bestelling/reservering, maar daar komt ook bijna niemand voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Hier mijn lading uit Leeuwarden :P Echt top personeel daar! heel vriendelijk geholpen! :*)

Bigben Vita Metal Case - € 0.95
Bigben Vita Pack10 - € 5
Skyrim Legendary Edition PS3 - € 2,50
Skyrim Normale Edition PS3 - € 2,50
2x Marion Tennis Open 3DS - € 5 per stuk
2x Aliens: Colonial Marines Limited Edition PS3 - € 5 per stuk
Borderlands 2 - PS3 - € 10

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/a5t7i90z3/CAM00231.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door WhySoSerious? op 16-01-2014 17:49 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste