Trommelrem schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:41:
iPhone 4 laten liggen! Met iOS 4 is het ding prima, maar vanaf iOS 5 wordt het een ramp. Ik heb een poos geleden eentje weggegooid en onlangs weer. Je hebt er gewoon niets meer aan. Het is echt te traag.
Tenzij je een iPhone 4 met iOS 4 kunt krijgen. Dat zou ik wellicht nog wel doen, als je alleen maar een beetje wilt bellen en emailen. iOS 4 is snel op een iPhone 4. iOS 5 is extreem traag.
Sorry hoor maar ik heb eens de kans gehad om iOS4 en 6.1.2 (toen) te vergelijken op de 4 en iOS 6 is nagenoeg even snel.
En wat de snelheidntussen de 4S en de 5 betreft, 800mhz dual vs 1.3ghz dual dus wel degelijk verschil qua snelheid.
Ik heb meteens toen de final uitkwam via OTA mijn iPhone 4 naar iOS 7 geupdatet, mooi en fijn systeem, 2 crashes meegemaakt en af en toe een vastloper, maar het loopt alles behalve fijn, of het komt door de oudheid van de 4 of door de animaties (want de 5 op iOS 7 voelt ook trager aan dan met iOS 6) maar voor de mensen die een 4 hebben, laat iOS 7 links, want dan heb je gewoon geen plezier meer in het gebruik van je iPhone.
Ik heb hen gisteren terug gezet naar iOS 6.1.3, en dat kan zolang de de op 1 na nieuwste iTunes gebruikt, je idevice in DFU zet en met de hoop dat Apple nog 6.1.3 ondertekent.
Trommelrem schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:23:
Het is maar net wat de gek ervoor geeft. Bovendien zouden die van mij niets meer opleveren. Een had een afgebroken batterijconnector en de andere zag er gewoon gebruikt uit. Levert misschien 10 euro op aan oud ijzer, maar echt geen 125/150 euro.
Valt mee, ik heb voor mijn kapotte 3GS 30 euro gekregen, erg veel reacties van marktplaats gehad toen.
[
Voor 36% gewijzigd door
Mizgala28 op 20-09-2013 07:52
]