SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Geeft echt aardige weergave van wat een Chinese telefoon inhoud. Basis is prima, maar je moet zelf wat bijschaven (afhankelijk van het model).
Wellicht binnenkort ook zoiets voor Chinese/exotische tablets? (Heb nog wel een paar aanraders en een leentoestel
Zoveel 'westers' is er anders niet aan de gevestigde orde. De enige grote uit het westen is Apple (want imo is Nokia helaas zoveel niet meer als vroeger), 'de rest' (HTC, LG, Sony en Samsung) is toch écht Aziatisch.Die Chinese smartphones doen het zo goed omdat ze volgens veel mensen dezelfde kwaliteit bieden als 'westerse' merken voor minder geld.
Wellicht had de review met de Oppo Find 5 ook aangehaald kunnen worden en op punten (waar dat kon) vergeleken worden, aan de hand van reviews: Oppo Find 5: scherp geprijsd debuut er naast?
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2013 14:12 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er is iets dat ik mis in de review: Moeten we er als Europeanen op letten of de telefoons uit het verre oosten wel gebruik maken van de juiste frequenties voor GSM/3G/HSDPA/LTE? Of gebruiken ze daar dezelfde technieken?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Overigens, lijkt een foutje in "Hardware: allemaal quadcores" te staan? Staat nu dat de M6859T op 4x 1,2GHz draait, maar dit moet 1,5 zijn. Ook de GPU draait op een hogere speed dan de 'reguliere' M6859
Verwijderd
hmmmmmmm de enige grote uit het westen is Apple.....CptChaos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:08:
Inderdaad, leuke review, is eens wat anders. Maar toch heb ik wel een puntje denk ik:
[...]
Zoveel 'westers' is er anders niet aan de gevestigde orde. De enige grote uit het westen is Apple (want imo is Nokia helaas zoveel niet meer als vroeger), 'de rest' (HTC, LG, Sony en Samsung) is toch écht Aziatisch.
Wellicht had de review met de Oppo Find 5 ook aangehaald kunnen worden en op punten (waar dat kon) vergeleken worden, aan de hand van reviews: Oppo Find 5: scherp geprijsd debuut er naast?
Neem eens een Iphone 4, draai hem eens om en lees eens op ongeveer drie kwart naar beneden wat daar staat geschreven.........
tenzij ze China geografisch verplaatst hebben deze nacht.... ;-)
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2013 14:31 ]
Verwijderd
als je van plan bent er eentje aan te schaffen, moet je eens door het forum lezen van de onbekende exotische smartphone.... dan vind je vast wel je gading + op alle chinese sites staan de specs er duidelijk bij zodat je niet voor verrassingen komt te staan...Raven schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:20:
Aangezien er al een topic is zal ik hier maar een berichtje plaatsen.
Er is iets dat ik mis in de review: Moeten we er als Europeanen op letten of de telefoons uit het verre oosten wel gebruik maken van de juiste frequenties voor GSM/3G/HSDPA/LTE? Of gebruiken ze daar dezelfde technieken?
Voor mij zit er een Jiayu G3S in bestelling ook met de hierboven vermelde 'T' processor erin.
Dus geen H (3.5G) en 4G?Tsurany schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:21:
De telefoons uit de review ondersteunen allemaal de Nederlandse 3G variant. Maar dit zou idd in de review genoemd kunnen worden aangezien niet elke telefoon dat doet.
Daar kijk ik af en toe wel eens. Maar het gaat er mij om dat, als het inderdaad nodig is om daar naar te kijken, dat dat wel even in de review gemeld wordtVerwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:26:
[...]
als je van plan bent er eentje aan te schaffen, moet je eens door het forum lezen van de onbekende exotische smartphone.... dan vind je vast wel je gading + op alle chinese sites staan de specs er duidelijk bij zodat je niet voor verrassingen komt te staan...
Voor mij zit er een Jiayu G3S in bestelling ook met de hierboven vermelde 'T' processor erin.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 30-08-2013 14:40 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
iOcean X7 Elite Mediatek MTK6589T 4x Cortex A7 @ 1,2GHz PowerVR SGX544 2GB 32GB
Deze draait op 1.5GHz.
De MT6589 draait op 1.2GHz
[ Voor 9% gewijzigd door Wivern op 30-08-2013 15:15 ]
Ik hoop stiekem dat die toch nog toegevoegd kunnen worden (A)