Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

46/47" LED - zonder 3D functie

Pagina: 1
Acties:

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Ik ben zoekende naar een televisie met de volgende eisen:
- 46"-47"
- FullHD
- SmartTV (incl. Wifi/DLNA eventueel Plex applicatie)
- ~ 700/800 euro
- Heldere kleuren
- Hoge hz (liefst 200)

Wat voor mij niet hoeft.
- 3D

Uit mijn eigen search kom ik op: LG 47LN6138. Prijs is vandaag op bobshop 619 euro

Lijkt dit een goede keuze? Of zijn er nog andere/betere suggesties?

Mogelijke alternatieven zijn bijv:
Samsung UE46F6200

Graag uw raad

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 14:56
Omdat ik ongeveer naar hetzelfde op zoek ben reageer ik met "wat ik tot nu toe heb gevonden".

Als je de dikte geen probleem vindt: Samsung UE46EH6030 minpunten: wel DNLA maar geen Smart, slecht 2x hdmi.

Het nadeel van de F6200 vind ik de 50hz, zie ook:

http://www.homecinemamaga...00-f8000-en-f7000-series/

Dan kom je (ik..) al snel uit op de F6400, die toch aardig prijzig begint te worden: pricewatch: Samsung UE46F6400 Zwart

De reviews die ik vind van de F6400 zijn eigenlijk erg verschillend, "algemene" reviews zijn eigenlijk altijd positief, terwijl "technische" reviews niet laaiend zijn over deze tv. Maargoed, bij dat laatste moet je je natuurlijk afvragen in hoeverre je de perfecte kleurbenadering etc. in dagelijks gebruik gaat merken...

[ Voor 3% gewijzigd door S0epkip op 16-09-2013 14:07 ]

PVO

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
BioHzRd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:30:
- Hoge hz (liefst 200)

Wat voor mij niet hoeft.
- 3D
Dat gaat niet samen. Wanneer een televisie een 200Hz paneel heeft, heeft het doorgaans ook een 3D functie op de televisie zitten. Vrijwel iedere televisie die je vandaag de dag kunt kopen heeft wel 3D. Alleen budgetmodellen hebben dit niet meer.
Uit mijn eigen search kom ik op: LG 47LN6138. Prijs is vandaag op bobshop 619 euro
Die televisie is 50Hz. Een budgetmodel.
Lijkt dit een goede keuze? Of zijn er nog andere/betere suggesties?

Mogelijke alternatieven zijn bijv:
Samsung UE46F6200
Ook 50Hz.
Graag uw raad
pricewatch: Panasonic Viera TX-P42ST60E Zilver

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
S0epkip schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:04:
Dan kom je (ik..) al snel uit op de F6400, die toch aardig prijzig begint te worden: pricewatch: Samsung UE46F6400 Zwart

De reviews die ik vind van de F6400 zijn eigenlijk erg verschillend, "algemene" reviews zijn eigenlijk altijd positief, terwijl "technische" reviews niet laaiend zijn over deze tv. Maargoed, bij dat laatste moet je je natuurlijk afvragen in hoeverre je de perfecte kleurbenadering etc. in dagelijks gebruik gaat merken...
Deze was vorige week flink in de aanbieding bij iBood voor 799,- en bij PlasmaDiscounter voor 799,- met 100,- samsung cashback erboven op. Voordeel van de F6400 is dat het het eerste model is met het betere paneel dat de rest van de modellen in de 6-serie ook gebruikt. Mocht je het geduld hebben dan kan het de moeite waard zijn om even te wachten op een price-drop van dit model.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 14:56
Ik ben nu ook aan het kijken naar de UE46F6500 (Duits) die her en der rond de 700 te vinden is (Duitsland).

Overigens was de F6400 niet inbegrepen in de cashback, bij de 46inch modellen was dat vanaf de F7100.
€150 retour
UE46F7000
UE46F8000
UE46F8500

PVO

• BertX
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-11 19:50
De LG 47LA6608 is de laatste weken redelijk wat in prijs gezakt, maar net als eerder genoemd ook hier 3D. Ik overweeg deze TV voor mijzelf.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik denk dat een TV zonder 3D met de zelfde kwalificaties algemeen duurder zal zijn als zijn broertjes die het wel hebben. Geen 3D in een dergelijke prijsklasse is een uitzondering, dus duurder om te maken en dus kostbaarder. Bovendien: als iets er op zit, betekent dat nog niet dat je het moet gebruiken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 19:02
ff een domme vraag,, ik hou ook niet van 3D,, maar je kan het toch ook gewoon uitzetten ?

ik wil eigenlijk ook een LG 47LA6608 vond hem mooier dan een Samsung die ongeveer het zelfde kosten de LG had betere specs en iets goedkoper ook,, alleen de afstand bediening vond ik wat minder handig, maar een app op de telefoon brengt wel verlichting.

komt er binnen kort een nieuw model ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
3D moet je volgens mij juist inschakelen als je er gebruik van wil maken dus zelfs het uitzetten is niet nodig. Heb sinds 2 jaar een tv staan met 3D-mogelijkheden en heb er tot op heden nooit gebruik van gemaakt dan wel last van gehad.

Op dit forum zie je wel vaker de vraag om "een goede tv, zonder 3D" voorbij komen. Dat kan gewoon niet meer tegenwoordig. Alle betere toestellen hebben dit tegenwoordig aan boord. Het is de keus van de gebruiker om het te gebruiken of niet. Ga in ieder geval niet zoeken naar een goede tv zonder 3D want die zul je niet gaan vinden.
Pagina: 1