• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 17:02
Hallo Tweakers,

In April 2013 heb ik een rMBP 15" bestelt. Gekocht via de Apple site (op bedrijf).
Ik zat deze avond op mijn Macbook en plots begon het scherm te flikkeren.
De helderheid ging heel snel van licht naar donker. Nog geen paar seconde later viel het scherm uit en bleef het scherm op zwart.

Nu heb ik mijn Macbook al gestart maar dit heeft niet geholpen. Mijn Macbook is nu aangesloten op een extern scherm en dit werkt prima. Het probleem is dus het scherm.

Woensdag aanstaande heb ik een afspraak staan bij de GeniusBar in de Apple Store Amsterdam.
Ik heb geen AppleCare gekocht. Heeft het zin om nog AppleCare te kopen en waarom?
Zullen de kosten hoog zijn of zal dit garantie zijn?

Iemand die me kan helpen? De Macbook is nog maar 3 maand oud..

CardMapr.nl

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zou zeggen, 3 maanden oud, bij Apple jaar garantie, no problemo dus :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 22:28
Geen probleem, vervangen ze gratis. Geen zorgen :)

Pas na 1 jaar gaan ze lastig doen.

[ Voor 27% gewijzigd door talkatoo op 31-08-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Apple hanteert inmiddels in Europa toch twee jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alle informatie over je garantierechten kun je vinden bij Apple zelf: Apple producten en Nederlands consumentenrecht. En aangezien de MacBook amper 3 maanden oud is, valt dit gewoon onder de garantie (tenzij je er een glas water over hebt gegooid, bijvoorbeeld).

DIt topic hoort eigenlijk in het Shopping Forum, omdat het over garantiekwesties gaat. Maar aangezien de vraag van de TS is beantwoord, en hier al veel informatie over te vinden is, gaat dit topic op slot.

Mocht je nog vragen hebben over de garantie, dan mag je een nieuw topic openen in het Shopping Forum :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.