mp3 -> md inclusief 'nieuw-nummer-herkenning'

Pagina: 1
Acties:

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52
Is het op de een of andere duistere manier mogelijk om mp3 op mijn md te gooien zonder dat ik zelf de nummers hoef aan te geven? Ik heb dus geen opt.out op mijn geluidskaart, maar ik vroeg me af of zoiets ook mogelijk mbv een kazige hack (iets van een wavje wat dat signaal doorstuurt)? Of is dit te ver gezocht :?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

ALH

Je hebt hier plugins voor voor Winamp, WinCue is er zo 1 :)

Moet je maar ff op www.winamp.com zoeken...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Lastig lastig, ik denk niet dat dat mogelijk is. Maar je kunt natuurlijk altijd WinCue gebruiken..

• Jasper
When WinCue is in DelayPlay mode it will play through it's current playlist and pause for a number of seconds between each song. This is very useful when recording music to external media which is dependant on gaps in the playback in order to divide the recording into tracks (i.e. a MiniDisc recorder).
Correct! Cheers! :D

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Tja.. allereerst dit:

[topic=104544]

Ik heb het probleem al eens gehad, maar ik vraag me hetzelfde dus af voor digitaal..

Kan je niet één of ander signaaltje door de optical kabel sturen, zodat hij een T-mark aanmaakt? :P

Zou er dan een programmaatje zijn, wat mp3z speelt, maar het volgende doet:

Mp3, T-mark, Mp3, T-mark, Mp3 enz.. Dat het progje dus zélf een T-mark signaal (net zoals een CD-speler met opt.-out dat doet) naar de recorder stuurt zeg maar.. Dat zou geweldig zijn!! B-)

• Jasper
Aan zoiets zat ik idd ook eerst te denken, gewoon een mp3'tje/wav'je er tussen gooien en dan komt het wel goed. Ik dacht, als het bestaat moet het via deze topic wel omhoog komen.

Wow, de search doet het weer :)

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

en ook nog de naam van het liedje :9

mijn T.net systeemspecspagina

Pagina: 1