Beste tweakers,
Mijn huidige laptop is verouderd en heb dus een nieuwe nodig. In deze zeer lastige zoektocht naar de juiste prijs/specs blijf ik met drie laptops zitten, die elk zijn voor- en nadelen hebben.
De bedoeling is dat het een goeie laptop is die een tijdje zal mee gaan en die zowel goed is op grafisch vlak als alle performance.
Omdat ik zelf niet kan beslissen, dacht ik even jullie mening te vragen.
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2OC-048NL
1. MSI GT70 2OC-049BE 1899€
- 2 ssd's in RAID 0
pricewatch: Asus Republic Of Gamers G750JX-T4144H
2.ASUS ROG G750JX-T4144H
- blijkt dat asus een betere koeling heeft dan msi, geen idee of dat klopt.
- ziet er beter uit als de msi.
- maar 8GB ram
pricewatch: BTO X-Book 17CL58
3. BTO 17CL56-GTX780M
- kost iets meer maar heeft een GTX 780M ipv GTX 770
- heb geen flauw idee of BTO laptops stevig gebouwd zijn of wat de kwaliteit is.
De BTO ziet er veel belovend uit aangezien de GTX 780M aanzienlijk beter is dan de GTX 770M.
Maar ik heb het gevoel als ik naar de BTO kijk dat deze mogelijk ondermatig zal koelen.
De ventilator is zo klein en ik zie ook niet zo veel verluchting als bij de asus of de msi.
Het design zit ook een beetje tegen.
Alvast bedankt,
Limewar
Mijn huidige laptop is verouderd en heb dus een nieuwe nodig. In deze zeer lastige zoektocht naar de juiste prijs/specs blijf ik met drie laptops zitten, die elk zijn voor- en nadelen hebben.
De bedoeling is dat het een goeie laptop is die een tijdje zal mee gaan en die zowel goed is op grafisch vlak als alle performance.
Omdat ik zelf niet kan beslissen, dacht ik even jullie mening te vragen.
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2OC-048NL
1. MSI GT70 2OC-049BE 1899€
- 2 ssd's in RAID 0
pricewatch: Asus Republic Of Gamers G750JX-T4144H
2.ASUS ROG G750JX-T4144H
- blijkt dat asus een betere koeling heeft dan msi, geen idee of dat klopt.
- ziet er beter uit als de msi.
- maar 8GB ram
pricewatch: BTO X-Book 17CL58
3. BTO 17CL56-GTX780M
- kost iets meer maar heeft een GTX 780M ipv GTX 770
- heb geen flauw idee of BTO laptops stevig gebouwd zijn of wat de kwaliteit is.
De BTO ziet er veel belovend uit aangezien de GTX 780M aanzienlijk beter is dan de GTX 770M.
Maar ik heb het gevoel als ik naar de BTO kijk dat deze mogelijk ondermatig zal koelen.
De ventilator is zo klein en ik zie ook niet zo veel verluchting als bij de asus of de msi.
Het design zit ook een beetje tegen.
Alvast bedankt,
Limewar