Ik ben bezig met een android app die moet kunnen printen. Daarvoor gebruik ik google cloud print maar helaas werkt het niet. Ik gebruik de code voor android integratie die hier staat.
Mijn app genereert een pdf met iText en geeft deze mee aan het print Intent:
zover gaat alles goed, bestand bestaat, wordt ontvangen door google en aan de printwachtrij toegevoegd. In de printwachtrij komt er een foutmelding te staan met als informatie de bestandsnaam en datum maar geen reden van de fout o.i.d.
Mijn vraag is of iemand weet waar ik error logs kan vinden of dat iemand misschien weet wat ik fout doe?
Mijn app genereert een pdf met iText en geeft deze mee aan het print Intent:
Java: aanroep PrintIntent
1
2
3
4
5
6
7
| public static final String FILE_URI = Environment.getExternalStorageDirectory().getPath() + "/Storingsrapport.pdf"; Uri uri = Uri.parse("file://"+FILE_URI); Intent printIntent = new Intent(MainActivity.this, PrintDialogActivity.class); printIntent.setDataAndType(uri, "application/pdf"); printIntent.putExtra("title", "Storingsrapport"); startActivity(printIntent); |
zover gaat alles goed, bestand bestaat, wordt ontvangen door google en aan de printwachtrij toegevoegd. In de printwachtrij komt er een foutmelding te staan met als informatie de bestandsnaam en datum maar geen reden van de fout o.i.d.
Mijn vraag is of iemand weet waar ik error logs kan vinden of dat iemand misschien weet wat ik fout doe?