... is daar nog een nieuwere versie van, of een soortgelijk spel ( niet Red Alert ofzo).. dat nieuw =
Verwijderd
Er zijn een zooi patchen die de boel aardig verbeteren, en een heleboel maps zijn ook te downloaden, maar voor een opvolger(als die komt) kan je lang wachten.
Wat ik me trouwens afvraag: Als ze met de uitbreiding van Diablo 2 kunnen regelen dat je in 800x600 kan spelen, kunnen ze dat dan ook voor Starcraft maken?
Dan zou het spel helemaal RULEN
Wat ik me trouwens afvraag: Als ze met de uitbreiding van Diablo 2 kunnen regelen dat je in 800x600 kan spelen, kunnen ze dat dan ook voor Starcraft maken?
Dan zou het spel helemaal RULEN
Verwijderd
Alleen maar een van de beste uitbreidingen die er is, hoe kon ik die vergetenOp dinsdag 05 juni 2001 20:56 schreef CV_SmileY het volgende:
broodwar

Dat vroeg ik me ook al een tijdje af, want in een van de Zerg afleveringen van Broodwar, zie dat die Dark Protoss een of ander beest vinden dat in ieder geval erger dan de Protoss en de Zerg zou zijn. Hint naar een volgende Starcraft
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
info hierover is het makkelijste te vinden op de site van de makers van Starcraft, Blizzard (www.blizzard.com).Op dinsdag 05 juni 2001 20:47 schreef niemand het volgende:
... is daar nog een nieuwere versie van, of een soortgelijk spel ( niet Red Alert ofzo).. dat nieuw =
Zoals al in eerder postings vermeld zijn er patches, losse mappen & Broodwar.
Een opvolger van Starcraft is het niet meteen maar wel in hetzelfde genre, Warcraft III (nog niet uit maar wel binnenkort hopelijk).
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
warcraft was echt tof, heb alleen 2 gespeeld dan.
starcraft was ook wel leuk, maar minder.
maar goed.....of er een nieuw spel uitkomt, geen idee.
zal wel leuk zijn iig
maar goed.....of er een nieuw spel uitkomt, geen idee.
Heb je Starcraft Insurection al?Op dinsdag 05 juni 2001 20:47 schreef niemand het volgende:
Tis een oudje maar je vroeg om een uitbreiding buiten broodwar
Insurrection zuigt jammergenoeg nogal hard
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Helaas.. de campaings zijn pokke moeilijk, en de maps stellen ook geen reeet voor.. kan ej beter de officiele dingen halen
w88 maar dan op warcraft 3
op die patch, dat starcraft eruitziet als war3
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Op dinsdag 05 juni 2001 22:27 schreef koornee het volgende:
Verwijderd
Starcraft minderOp dinsdag 05 juni 2001 21:34 schreef vinkie het volgende:
warcraft was echt tof, heb alleen 2 gespeeld dan.
maar goed.....of er een nieuw spel uitkomt, geen idee.zal wel leuk zijn iig
btw. WarcraftIII wordt toch 3D... dus das dan wel weer wat anders dan WarcraftI/II of Starcraft (Brood War)!
uhm heb je ergens mijn menig gezien over Insurrection?!Op dinsdag 05 juni 2001 22:00 schreef Acolyte57 het volgende:
Insurrection zuigt jammergenoeg nogal hard
Onze vriendelijk vriend "niemand" vroeg of er nog een nieuwere versie was van starcraft.. nou dat zijn er dus 2
1. Broodwar
2. Insurrection

Heleboel weten niet van het bestaan van Insurrection af. En laat ze a.u.b zelf uitmaken of ie het leuk vindt of niet. Misschien heeft ie de rest al allemaal gespeelt en heeft ie van (2) nog nooit gehoord.
Dan heppie toch weer ff plezier
Pagina: 1