Heb dus een nieuwe laptop met een 500 GB HDD. Windows 8 staat erop en werkt prima. Geen issues. Eerste wat ik deed is HDD eruitgesloopt en nieuwe SSD erin gezet + Windows 7. Probleem is, Windows 7 is zo instabiel als ik weet niet wat, valt gewoon op random momentjes uit. ( En nee, de cpu oververhit niet, 70 max is normaal voor zover ik weet ).
Nu probeer ik dus een windows 8 rom te vinden, en mijn god, wat een ge@)*$@
De Windows site biedt alleen maar opties zoals upgrade assistant en koop het nu!
Ja, ik kan wel windows 8 vinden op een site genaamd tpb, maar dat is niet nodig aangezien ik toevallig een productcode heb en ik het niet nodig vindt om een gekraakte versie te installeren.
Zie door de bomen het bos niet meer, weten jullie waar ik gewoon een schone windows 8 rom kan vinden?
Nu probeer ik dus een windows 8 rom te vinden, en mijn god, wat een ge@)*$@
De Windows site biedt alleen maar opties zoals upgrade assistant en koop het nu!
Ja, ik kan wel windows 8 vinden op een site genaamd tpb, maar dat is niet nodig aangezien ik toevallig een productcode heb en ik het niet nodig vindt om een gekraakte versie te installeren.
Zie door de bomen het bos niet meer, weten jullie waar ik gewoon een schone windows 8 rom kan vinden?