Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Cookiemelding gaat naar tweakers.mobi

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Als je niet akkoord gaat, wordt je doorgelinkt naar tweakers.mobi. Lijkt me een beetje overdreven, want de normale site werkt prima als ik cookies uitzet. Je kunt alleen niet inloggen, en je hebt natuurlijk geen sessie. Maar alles wat daar niet van afhankelijk is, werkt.

Daarbij, pure sessiecookies mogen zonder melding van de "cookiewet". En als ik alléén die toelaat, werkt alles gewoon...

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

crisp

Devver

Pixelated

Tweakers.mobi is gegarandeerd cookie-vrij. Als wij jou geen cookies mogen serveren dan is dat het enige alternatief dat we jou kunnen bieden. Anders zal je gewoon cookies moeten accepteren. Dat je ze vervolgens zelf weggooid is prima.

Intentionally left blank

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou wel fijn zijn als dat er bij vermeld stond, mede omdat via mobi het forum totaal niet te bereiken is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat staat allemaal netjes uitgelegd op http://tweakers.net/cookies/ :)

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarom kregen we vandaag eigenlijk weer eens een cookiemelding voorgeschoteld?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet over het forum ;) (buiten een brede verwijzing van 'beperkte versie').

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sidenote voor die melding, kan in het vervolg de z-index van de balk op 100 ofzo gezet worden? Ik heb m'n custom CSS moeten uitschakelen om 'm te kunnen accepteren omdat ik de bovenbalk heb vast gezet, met uiteraard een wat hogere z-index dan de rest van de site (4 ofzo). De rest van de site was opeens een stuk omlaag geschoven door de balk en had niet direct door waarom.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:25

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je had natuurlijk ook gewoon met de developer tools dat zelf even kunnen fixen. Met custom CSS rekening houden is onbegonnen werk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, dat heb ik dan ook gedaan en zo kwam ik er achter dat er een cookiemelding was. Vreemde was juist dat ik 'm vanochtend eventjes zag, een refresh later wassie weg, om een uur erna weer de boel omlaag te gooien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het 'resetten' van de cookiemelding van iedereen ging niet in 1 keer goed, vandaar dat hij bij sommigen na de eerste keer meteen weer weg was.

Intentionally left blank

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:15:
Tweakers.mobi is gegarandeerd cookie-vrij. Als wij jou geen cookies mogen serveren dan is dat het enige alternatief dat we jou kunnen bieden. Anders zal je gewoon cookies moeten accepteren. Dat je ze vervolgens zelf weggooid is prima.
Maar je kan op de normale site natuurlijk ook een simpele instelling maken à la "alleen sessiecookies serveren en verder geen". Dan ben je er, want daarmee werkt alles gewoon. En ja, sessiecookies mag je gewoon serveren, ook zonder cookiemelding.

Het nut van tweakers.mobi ontgaat me trouwens ook, want tweakers.net werkt prima op een mobiel, behalve dat het niet adaptive is.

[ Voor 16% gewijzigd door _Thanatos_ op 30-08-2013 12:59 ]

日本!🎌

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

_Thanatos_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:58:
[...]

Maar je kan op de normale site natuurlijk ook een simpele instelling maken à la "alleen sessiecookies serveren en verder geen". Dan ben je er, want daarmee werkt alles gewoon. En ja, sessiecookies mag je gewoon serveren, ook zonder cookiemelding.

Het nut van tweakers.mobi ontgaat me trouwens ook, want tweakers.net werkt prima op een mobiel, behalve dat het niet adaptive is.
Die discussie is allang gevoerd bij de introductie van de cookiemelding dus dat ga ik hier niet allemaal herhalen. Feit is dat je sowieso cookies krijgt van onze banners en aangezien dat onze broodwinning is gaan we die natuurlijk niet uitschakelen voor mensen die geen cookies wensen te accepteren, en daarnaast kunnen we bij user-generated content (plaatjes, filmpjes etc) ook nooit garanderen dat daar geen cookies bij worden gebruikt.

Intentionally left blank

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Je kunt prima banners serveren zonder cookies. Sterker nog, dat heeft tweakers.net zelf vgs mij jarenlang gedaan.

[ Voor 42% gewijzigd door _Thanatos_ op 02-09-2013 11:13 ]

日本!🎌

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

_Thanatos_ schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:13:
Je kunt prima banners serveren zonder cookies. Sterker nog, dat heeft tweakers.net zelf vgs mij jarenlang gedaan.
In a perfect world...

Helaas hebben we die luxe niet. En volgens mij gebruikte zelfs WebAds indertijd cookies.

Intentionally left blank

Pagina: 1