Beste tweakers,
Ik heb een vette PC op het werk waar ik graag windows 8 to go op zou draaien.
Enkel usb 3 is een optie, geen esata enz....
De twijfel zit hem in het aanschaffen van een externe usb 3 hdd/enclosure of een usb stick
De capaciteit van usb sticks is een nadeel, het voordeel is wel dat er snelle sticks bestaan maar die kosten aardig wat. Ik zou mij wel beperken tot een 32gb door de prijs...
Om toch voldoende capaciteit te hebben zou ik opteren voor een 2.5" enclosure , toch zijn de goedkopere enclosures maar met een SATA II interface binnenin
Want volgens wiki: USB 3.0 has transmission speeds of up to 5 Gbit/s
Bestaan er 2,5" enclosures met sata III support?
Toekomstig gericht zou ik dan ook misschien zelfs een SSD in dit enclosure kunnen proppen...
Wie weet er de meest performante oplossing?
Ik heb een vette PC op het werk waar ik graag windows 8 to go op zou draaien.
Enkel usb 3 is een optie, geen esata enz....
De twijfel zit hem in het aanschaffen van een externe usb 3 hdd/enclosure of een usb stick
De capaciteit van usb sticks is een nadeel, het voordeel is wel dat er snelle sticks bestaan maar die kosten aardig wat. Ik zou mij wel beperken tot een 32gb door de prijs...
Om toch voldoende capaciteit te hebben zou ik opteren voor een 2.5" enclosure , toch zijn de goedkopere enclosures maar met een SATA II interface binnenin
Want volgens wiki: USB 3.0 has transmission speeds of up to 5 Gbit/s
Bestaan er 2,5" enclosures met sata III support?
Toekomstig gericht zou ik dan ook misschien zelfs een SSD in dit enclosure kunnen proppen...
Wie weet er de meest performante oplossing?