Toon posts:

ADSL levering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eind maart heb ik (in zoetermeer)ADSL aangevraagd bij planet. Nu is al enige weken alles gereed, ik heb alleen dat mxstream pakket nog niet. Als ik bel met de helpdesk dan krijg ik alleen maar te horen dat er vertraging is en dat ik nog maar even moet wachten. Nu heb ik net met een vriend van mij gesproken, die heeft het +/- 2 weken na mij ADSL besteld (ook bij planet), en die zit nou al een week te mxstreamen. Heeft iemand enig idee hoe dat mogelijk is of wat ik er aan kan doen? Het lijkt mij dat ik toch voorrang heb op iemand die na mij besteld.

Ik ga morgen weer "ff" bellen, en dan waarschijnlijk ff goed klagen (schelden weet ik nog niet, moet ik morgen ff kijken hoe m'n bui is). ;)

Maar kunnen ze hier wat mee bij die "fantastische" helpdeskvan KPN?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
misschien heb jij de usb of isdn versie besteld en was die minder voorradig ofzo (of andersom)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb de ethernet versie besteld, net als die vriend van mij. Ook zitten we op dezelfde centrale aangesloten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gebeld, en het blijkt dat mijn order is vastgelopen, ik weet nou tenminste wat meer. Het is doorgestuurd naar een andere afdeling en ze gaan eraan werken.

BTW Voor de verandering was de medewerkster die ik te spreken kreeg erg behulpzaam, daar moeten ze er meer van hebben! :)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

JK

KPN verstuurd de Doe Het Zelf pakketten. Dus eigenlijk moet je bij de KPN gaan lopen zeiken.
Ik zit zelf nog te wachten op de uitkomst van de lijnmeting, maar dat zit wel goed. Hopelijk kan ik binnen 2 of 3 weken ook via MxStream internetten. Heb ook een DHZ pakket (ethernet).

Het zal in elk geval veel sneller zijn dan Casema ;) Alleen uploaden blijft schijt. 8kb/s. Joepie. Leuk voor als je een FTP server wilt opzetten. Of Shoutcast, daar heb je HELEMAAL nix aan. :(