fan

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:04
Ik wil een blow-hole maken in mijn ATX miditower om op een goedkope manier mijn spullen wat koeler te krijgen.
Nu is mijn vraag, wat voor fan in een redelijke prijsklasse kan ik daar het beste voor gebruiken? Wel graag een adres in nederland ( heb geen creditcard ).
En heeft iemand verder nog tips om de temperatuur in de kast verder omlaag te krijgen met normale spullen?

Ik zat zelf trouwens aan de Delta AFB-60HP of aan de Delta AFB-80HP ( is al weer wat duurder, is hij dat prijsverschil waard? )
van OC-Shop te denken, zijn deze geschikt voor een blowhole?

Bedankt!

Flickr | Lego collectie

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
koop een dikke 220v fan van 12*12 cm en beuk een gat in je kast en plak em erachter. kost ongeveer 25 piek en verplaatst een emorme bak lucht

• Speedy
En waar sluit je dat op aan? Dacht meer aan iets dat je op de voeding aansluit, of zit ik verkeerd?

Flickr | Lego collectie

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
Neem gewoon 2 fans van 8x8 cm van een tientje per stuk, 1 voor-onder in je kast en 1 boven bij de voeding

ging hier van 33 naar 25 graden in m'n kast tijdens HL :)

• Speedy
Kijk dat moet ik hebben :), van de week maar is op de fiets naar Conrad.
Jammergenoeg heb ik zo'n raar gevormde kast, met bolle voorkant, kan geen cooler in ( misschien zijkant ? ).

Maar bedankt zover!

Flickr | Lego collectie

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

FFF

gewoon 2 onder en 2 boven wil ik misschien ook gaan doen als m'n cpu watergekoeld is, dan heb je geen last meer van warme lucht die je in je kast blaas
2 uit en 2 in of in elk geval 1 in en 1 uit
og bij je voeding 1 erin en onder 2 zwaardere of 3 eruit, lijkt me ook wel wat, kunt gewoon een extra voedinkje dat je nog hebt of voor een paar gulden, heb ze voor 40 gulden al gezien een extra voeding kopen en d'r bij leggen.
Pagina: 1