Ik heb een officieel HTC dock en ik wil dat mijn One X in Daydream mode gaat wanneer deze gedocked wordt. Dus ik heb Daydream ingesteld op dock en in de docking opties zelf ingesteld dat de telefoon niets moet doen (anders moet ik kiezen tussen docking home of andere app).
Blokkering heeft een timeout van 3 minuten en slaapstand een timeout van 2 minuten. Als ik de telefoon nu in het dock leg laat ie het gewone homescreen zien en duurt het veel langer dan 3 minuten voordat het scherm uit gaat. Maar hij schakelt vervolgens niet naar Daydream. Als ik Daydream handmatig aanzet gaat ie na een paar minuten juist UIT Daydream naar het normale homescreen.
Hoe krijg ik Daydream goed aan de praat???
Blokkering heeft een timeout van 3 minuten en slaapstand een timeout van 2 minuten. Als ik de telefoon nu in het dock leg laat ie het gewone homescreen zien en duurt het veel langer dan 3 minuten voordat het scherm uit gaat. Maar hij schakelt vervolgens niet naar Daydream. Als ik Daydream handmatig aanzet gaat ie na een paar minuten juist UIT Daydream naar het normale homescreen.
Hoe krijg ik Daydream goed aan de praat???
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III