Paypal koppelen met ABN AMRO foutmelding. ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobvd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-04 11:58
Hoi,
Ik probeer een paypal account aan te maken.
Als ik netjes me naam, bank en 2 maal mijn rekeningnummer invoer, krijg ik steeds dezelfde foutmelding:

Deze bank kan helaas niet worden gekoppeld aan meer PayPal-rekeningen. Koppel een andere bankrekening.

Ik voer bij bank gewoon: abn amro in, of ABN AMRO of ABN Amro.

Doe ik iets verkeerds? iemand een oplossing?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:39

Zorian

What the fox?

Dat klinkt eerder alsof je bankrekeningnummer al is gekoppeld aan een ander PayPal-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobvd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-04 11:58
Stom, je hebt helemaal gelijk! paar jaar geleden ook een paypal rekening geopend.
Kijken als ik die nog kan achterhalen.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hou er ook even rekening mee dat PayPal even geen iDeal doet ivm SEPA perikelen. Dat kan ook een reden zijn dat je de boel niet kunt koppelen :)

Feitelijk zeggen ze bij PayPal: leuk dat jullie SEPA veplicht stellen voor jullie eigen alleen in NL gebruikte iDeal, maar daar hebben wij als wereldwijde toko geen boodschap aan - je gebruikt maar gewoon een creditcard, net als de rest van de wereld. En zo arrogant is dat imho niet eens :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 22:54

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Daar moet wel bij vermeld worden dat iDeal in de huidige (v3) variant geschikt is gemaakt voor internationale banken ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 17:18

Sneek

Tweaker

The Eagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:34:
Hou er ook even rekening mee dat PayPal even geen iDeal doet ivm SEPA perikelen. Dat kan ook een reden zijn dat je de boel niet kunt koppelen :)

Feitelijk zeggen ze bij PayPal: leuk dat jullie SEPA veplicht stellen voor jullie eigen alleen in NL gebruikte iDeal, maar daar hebben wij als wereldwijde toko geen boodschap aan - je gebruikt maar gewoon een creditcard, net als de rest van de wereld. En zo arrogant is dat imho niet eens :)
Die instelling zou zeker wel arrogant zijn wanneer ze Nederlanders proberen te bereiken. Niet iDeal aanbieden is achterblijven en een groot aantal klanten mislopen. Je wilt niet weten hoe vaak ik gevraagd wordt door vrienden/familie of ik even iets met Paypal wil betalen en dat ze het dan wel even overmaken.

edit: overigens wordt iDeal een soort van aangeboden - https://www.money2.nl/

[ Voor 4% gewijzigd door Sneek op 29-08-2013 04:17 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Eagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:34:

PayPal doet sowieso niet aan iDeal, nooit gedaan ook, de link hierboven even buiten beschouwing gelaten ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1