Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus G750JH FAST GTX780 kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• J rock
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 14:51
Tweakers,

Ik ben al enkele dagen intensief bezig met het zoeken naar een nieuwe gaminglaptop ter vervanging van mijn
huidige Clevo Ph170 GTX 485.

Mijn eisen zijn:
- 17" scherm met goede kleuren weergave.
- goed klavier en touchpad met verlichting.
- zeer belangrijk de laptop moet zo stil mogelijk zijn!

Na goede ervaringen met mijn huidige clevo was ik zinnens om wederom voor een clevo bareboon te gaan,
maar na wat research online blijkt dat de nieuwe generatie clevo's nogal aan de luide kant zijn zowel idle als onder load.
Dus Clevo valt af!

Tijdens mijn bezoek aan gamescon viel mijn oog op de nieuwe MSI notebook reeks, zeer mooie machines met prachtige specs, maar helaas zijn er koeling problemen bij de notebooks voorzien van een GTX 780m de variant voorzien van een GTX 770m vindt ik dan weer te duur "de asus G750JX is goedkoper"

Vandaar dat ik nu uitkom bij Asus, en welbepaald de ASUS G750JH-FAST-CV090H-BE deze laptop is voorzien van een I7 4700HQ "gesoldeerde cpu' GTX 780m 4GB, 16GB ram, 256GB SSD + 750GB HD
volgens de site van tones.be is er ook een rugzak, muis en 3D bril bij geleverd, dus ik ga er vanuit dat deze notebook is voorzien vaan een full HD 3D display. 8)
Prijs 1899€ zonder SSD 1750€

Helaas zijn er van dit model nog geen reviews te vinden op het net, daarom wil ik hier eens horen of er toevallig geen mede tweakers zijn die reeds ervaring hebben met de ASUS G750JH-FAST-CV090H-BE?

Andere tips zijn uiteraard ook welkom _/-\o_

Alvast bedankt }:O