Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

draadloos netwerk werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb gisteren een nieuwe pc in elkaar gestoken met een asus f2a85-mle moederbord en amd a8-6600k. Nu wil de pc maar geen netwerk vinden. Ik heb alle drivers geïnstalleerd, maar nog werkt het niet. Heb ik een netwerkkaart nodig of zo?

mvg

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Staat het apparaat wel in apparaatbeheer? Heeft het mobo überhaupt een geïntegreerde draadloze netwerkkaart?

Desktop | Server | Laptop

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 13:27

Midas.e

Is handig met dinges

Ik zie geen wireless interface op de productpagina staan, dus ja. Je hebt een netwerkkaart nodig.

Hacktheplanet / PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een voorstel voor een goedkoop exemplaar dat goed en snel werkt?

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11 21:17

kevin33

Welkom in Utopia.

Gewoon een wifi usb stickje, ben je voor een kleine 10 euro klaar.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 07:50
pricewatch: TP-Link TL-WN822N
Is wel een grote met meerdere antennes

pricewatch: TP-Link TL-WDN3200
Enige stick met 5GHz ondersteuning volgens Pricewatch

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Hangt van een hoop factoren af, doorgaans is Wifi leuk voor het surfwerk tenzij je het echt 100% goed aanpakt... wat is je doel? Wat is je topologie? Hoe ver van je accesspoint zit je af? Wat voor frequenties? 2D/3D verschil tussen accesspoint? Hoeveel buren heb je? Waar staat je magnetron? Heb je TL-buizen? Waar zijn je muren van gemaakt?

Geloof het of niet, dit heeft allemaal een impact. Overweeg een draadje te trekken, of, powerline als het echt niet anders kan... als je iets meer wilt doen dan surfwerk en je weet niet wat je doet.

Ja, je kunt met €10 klaar zijn, maar als je zender in de meterkast (tussen allerlei koperbuizen in en ladingen ander koper), en er zit een leuke stralingsbron van een magnetron er nog tussen ook, en je PC zit buiten de radiogolf topologie (beetje een 2D-paraplu vorm vanaf de antenne in 360 graden, dus amper de hoogte in) op de zolder, tsja, dan zul je niet veel voor elkaar krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet uit ervaring met mijn laptop dat mijn wifi zeker toereikend is dusja

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59

Bolletje

Moderator Harde Waren
Matn123, je doet nu veel korte vragen, maar het komt er dus gewoon op neer dat je je niet voldoende hebt ingelezen. Dat je een additionele netwerkkaart nodig hebt ligt vrij voor de hand.

Kies dus een model uit de Pricewatch en installeer die. Mocht je echt hulp nodig hebben met het uitkiezen van een model dan kan je een topic openen in CAA. Let er wel op dat je dus eerst zelf veel inzet moet tonen. Dus niet wederom een openingspost van twee zinnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.