Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Polls in forum mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag, anders mijn excuses.

Ik zou graag willen weten of en zo ja hoe je als gebruiker/forumlid (dus geen moderator) polls in een forumpost zou kunnen "hangen"?
Op sommige fora bestaat er al een optie om polls aan te maken, maar andere fora hebben dat niet. Is het dan toch mogelijk om een poll net als een plaatje of video in je topic te "hangen" ipv alleen een link naar de poll?

Op Google al gezocht, maar kan niet vinden hoe dit te doen. Hoop dat iemand kan helpen.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bedoel je hier op Tweakers?

Bedoel je dit op je eigen forum? Zo ja, welke pakket draai je dan? Voor de meeste forumsoftware zijn namelijk extensies of plugins te verkrijgen die dergelijke dingen mogelijk maken. Iets meer info is dus zeker gewenst.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die optie staat hier uit, en wij gebruiken op het forum allemaal deze: http://poll.dezeserver.nl/

[ Voor 3% gewijzigd door RaZ op 28-08-2013 16:37 ]

Ey!! Macarena \o/

• marnix.moed
sypie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:37:
Bedoel je hier op Tweakers?

Bedoel je dit op je eigen forum? Zo ja, welke pakket draai je dan? Voor de meeste forumsoftware zijn namelijk extensies of plugins te verkrijgen die dergelijke dingen mogelijk maken. Iets meer info is dus zeker gewenst.
Sorry voor de onduidelijkheid, het is is op andermans forum met diens goedkeuring.

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34
marnix.moed schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:16:
[...]

Sorry voor de onduidelijkheid, het is is op andermans forum met diens goedkeuring.
Zeer verhelderende opmerking :P. Welke forumsoftware gebruik je dan?

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

• marnix.moed
RaZ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:37:
Die optie staat hier uit, en wij gebruiken op het forum allemaal deze: http://poll.dezeserver.nl/
Heel vriendelijk bedankt RaZ! Met deze website is het gelukt!

Weet iemand misschien of de polls er onbeperkt behouden blijven, of wordt ie automatisch gewist na een bepaalde tijd?

Hebben (online) polls die in een forum "gehangen" kunnen worden nog een speciale term/naam?

Heeft iemand nog meer alternatieven?

[ Voor 9% gewijzigd door marnix.moed op 28-08-2013 17:24 ]

• marnix.moed
storeman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Zeer verhelderende opmerking :P. Welke forumsoftware gebruik je dan?
Sorry :$ Ik bedoelde op andermans forum die het wel prima vind als er polls in "gehangen" worden, maar waar ik niet aan de foruminstellingen/software kan rommelen.

Een online poll, zoals RaZ die gaf werkte prima voor wat ik wou. Mochten er nog alternatieven zijn dan hoor ik dat graag.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je een poll maakt, ben jij de gene die hem kan locken (niet meer op kunnen stemmen).

De eerste poll daar staat er ook nog gewoon:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1

Anyways. Ik weet dat er nog een pollscript die wel wat weg heeft van deze van BOOTZ, alleen geen idee waar die te vinden is.

Ey!! Macarena \o/

• marnix.moed
RaZ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:42:
Als je een poll maakt, ben jij de gene die hem kan locken (niet meer op kunnen stemmen).

De eerste poll daar staat er ook nog gewoon:
[afbeelding]

Anyways. Ik weet dat er nog een pollscript die wel wat weg heeft van deze van BOOTZ, alleen geen idee waar die te vinden is.
Wow, ik weet niet van wanneer de eerste poll is, maar als ze er "voor altijd" op blijven en niet na X maanden niet erop gestemd is wordt gewist, dan ga ik die van Bootz gebruiken. Nog beetje zoeken naar hoe ik een layout die past bij dat andere forum (over horloges) kan maken.

Nogmaals, heel vriendelijk bedankt voor de hulp! _/-\o_

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik ben blij dat je geholpen bent. Maar dit is verder geen topic voor Internetproviders en Hosting. Bij gebrek aan een beter passend subforum zet ik het topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.