Toon posts:

geluiden uit laptop - bestand opent niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Als ik een bepaald bestand probeer te lezen, ik heb een Acer laptop, dan hoor ik een soort van klikken of tikken vanuit de computer komen. Het lukt op de een of andere manier niet om het bestand te openen :( . Heeft iemand hier ervaring mee?

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-01 16:19
Je hebt geen problemen met het openen van andere bestanden of een andere bestand van hetzelfde type?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Klikken of tikken uit de laptop? Dat beloofd niet veel soeps... Die harddisk in dat ding zal het niet echt lang meer gaan volhouden gok ik zo. Gelukkig heb je dan je back-ups nog ;)

/stille hint

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Begin even met wat informatie posten hier kunnen we niets mee.

Type laptop, type hardeschijf, SMART screenshot (CrystalDiskInfo) en een betere omschrijving van het geluid en waar dit precies vandaan komt.

Verwijderd

Dat klinkt niet goed, heb je het alleen bij dat ene bestand?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik neem zomaar even aan dat je een foutmelding krijgt, zo ja wat is dat dan

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:06:
Dat klinkt niet goed, heb je het alleen bij dat ene bestand?
Hallo,

Een kleine video van de vakantie kon ik niet meer kopieren, maar de rest werkte ook langzamer. Ik heb hem nu maar even uitgezet. Het type laptop is een Acer Travelmate 5760, de harde schijf is een 250 GB HDD. Het geluid komt dus echt vanuit de laptop.

Verwijderd

Ik zou er in ieder geval niet op door blijven werken, dat kan de boel alleen maar erger maken denk ik.
Je zou de harde schijf nog in een andere computer kunnen doen zodat je zeker weet dat het niet de laptop is, maar het klinkt alsof je harde schijf kapot aan het gaan is.
Misschien dat je een kennis hebt in de it die er naar kan kijken?

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 12:01
Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Uncle Mel op 30-01-2014 21:26 ]

Pagina: 1