Toon posts:

mijndomein.nl stuurt aanmaling naar spamfolder

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een slechte ervaring met mijndomein.nl, Ik had er 1 domein staan wat ik was vergeten op te zeggen. En blijkbaar was 1 betaling niet goed gelukt. Vervolgens sturen ze al die herrinderingen naar mijn spamfolder dus die heb ik nooit gelezen. Vervolgens sturen ze een brief maar dan is het bedrag al weer 10 euro duurder. Als ik daarover mail krijg ik deze reactie:
Beste ****,

Bedankt voor je reactie.
Helaas kunnen wij er vrij weinig aan doen dat Google de mail als SPAM markeert.
Ik had je er graag bij geholpen, maar helaas ben ik gebonden aan de procedures.

Wij hopen je hiermee alsnog naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Mochten er nog vragen zijn horen wij deze graag.
Met vriendelijke groet,
Kasra | mijndomein.nl support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Leuk om te weten dat je een slechte ervaring hebt met Mijndomein.nl, maar wat wil je in dit topic bereiken ?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:05
Volgens mij ben jij zelf verantwoordelijk voor jouw inbox. Jij gebruikt tenslotte een spam-filter (of de aanbieder van jouw e-mailadres, maar dat is niet hun zaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Het is je eigen verantwoordelijkheid om je spam-folder met enige regelmaat te checken op correctheid, niet die van de verzender.

Hetzelfde geldt voor de reguliere post. Als je een aanmaning krijgt voor een betaling en je gooit die standaard bij het oud-papier, kun je je verantwoording ook niet afschuiven op iets/iemand anders.

[ Voor 47% gewijzigd door CappieL op 28-08-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Exception schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:02:
Volgens mij ben jij zelf verantwoordelijk voor jouw inbox. Jij gebruikt tenslotte een spam-filter (of de aanbieder van jouw e-mailadres, maar dat is niet hun zaak).
Dat dus. Jammer maar een gevalletje; gewoon betalen. Eigen verantwoordelijkheid om je spamfolder op onjuistheden te controleren. Immers sturen ze het naar je mail adres, niet specifiek je SPAM folder. Als dat zo was zouden er heel wat scammers hier misbruik van maken :+

Als men al was meegegaan hierin, was het niet meer dan coulant geweest van ze :)

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 28-08-2013 14:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze sturen de herinnering naar je email-adres, niet naar je spamfolder. Dat is je eigen verantwoordelijkheid, en dan is verder weinig te bediscussieren.

Vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.